Ik heb een jaar lang Ursly gereden voor mensen in Bornerbroek. Ursly is van de week verkocht aan een meisje uit Westerhaar! Wie o wie heeft dit paard gekocht!? Dit is het enige wat ik te horen heb gekregen van de eigenaren..ik wil zo graag weten bij wie ze nu is..ik heb namelijk zelf overwogen haar te kopen..maar wegens financiele redenen toch uiteindelijk niet gedaan. Ik wil alleen maar weten hoe het met dr gaat..
Afbeelding
Edit: Foto zie profiel (1e paard)
Laatst bijgewerkt door Judje op 29-09-08 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd.
Offtopic over foto's verwijderd. Op OV is het alleen toegestaan te reageren wanneer je daadwerkelijk informatie hebt voor TS. Vragen en opmerkingen over foto's kunnen dan ook via de PB.
even google intikken, ursly hemingway:staat een wedstrijduitslag misschien kom je daar verder mee.
PercyLeen
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-09 16:58
Helaas..heb de knhs ook al gesproken en ze is voor het laatst gestart onder de vorige eigenaar! Verder speur ik startlijsten hier in de regio af maar ook daar verschijnt ze (nog) niet! Toch bedankt voor je tip
Laatst bijgewerkt door Tanja op 04-01-09 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Overbodige quote verwijderd.