Ruiterschool

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jeszjusz

Ruiterschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:20

Hoi wij zijn 2 vriendinnen , en we zitten een site tezoeken voor een ruiterschool waar je vanaf dat je af de basisschool af bent naartoe kunt met je paard . Dat je 5 dagen per week in die school blijft , en dat je ook gewoon studie hebt . Wie weet een site ?

xx Jessie&Justice

Naooom

Re: Ruiterschool

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:26

Jij bedoelt zeker zo iets als Deurne?
maar dat is pas na de middelbare school , daar wil ik ook graag heen :p
als het gekunt had zou ik ook wel na de basisschool daar heen zijn gegaan maar helaas:P
zit nu in de 2e en moet nog even wachten :p
dus jullie denk ik ook:P

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:31

Je moet inderdaad nog even wachten denk ik. Volgens mij zijn al die opleidingen pas na de middelbare school.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:35

Die zijn idd na de middelbare school pas. Je zou eerst naar het AOC kunnen en daarna naar bv. Deurne.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:42

Geloof dat jullie nog eerst eens een paar jaartjes ouder en wijzer moeten worden en dan nog maar eens goed nadenken wat je wil. Eerst lekker de middelbare school afmaken en dan weer verder kijken!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:44

Wat wil je dan gaan doen? Stallen vegen omdat je geen diploma hebt ?
Lekker de middelbare school afmaken, dan kan je langzaam verder kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:49

Je topic hoort eigenlijk op het forum School, Studietijd en Werk. Daar moet je echter eerst minimaal 25 posts voor hebben, (zie ook de Boktregels voor nadere uitleg) dus vandaar dat ik het topic sluit en niet verhuis.

Om je vraag te beantwoorden. Bekijk ook eens dit overzicht : Maya @ [STW] FAQ School, Studietijd en Werk. en maak verder gebruik van de zoekfunctie Lachen Er is al veel hierover gesproken dus kan je het nalezen Lachen

Daarnaast zijn op Bokt accounts strikt persoonlijk. Samendoen met 1 account is niet toegestaan. Best kan een van jullie doorgaan met dit account, en de ander een eigen account aanmaken.