Nee heb trouwens geen rubber bitje,maar met mijn duim in zijn mondhoeken vind meneer ook niet fijn, en begint dan al te slaan met zijn voorbenen en nogmaals hij is 1,5 week geleden naar de paardentandarts geweest, omdat ik namelijk eerst ook zeker wilde zijn van het feit dat hij geen pijn had! En als hij zich losrukt pak ik hem idd weer en ga weer verder waar ik mee bezig was en stop dan ook pas wanneer hij braaf was!
Maar dit paard hefet deze gewoontes geleerd omdat hij bij tot nu toe iedereen is gelukt om zich los te rukken en iedereen heeft dat voordat hij bij mij in training kwam opgegeven! Het is zelfs zo erg geweest dat de stal eigenaar van de pensionstalling hij er niet meer uit mag en het paard 24 uur per dag 7 dagen per week op stal stond en misscfhien 5 min per dag eruit kwam, zich dan zeker losrukte en dan na 30 min weer gevangen kon worden en weer op stal werd gezet, dus ja het is ook niet zo gek dat hij nu naar 3 weken bij mij in training het nog steeds probeerd en aan een paard van 1000kg houd je echt helemaal niks!
En sarderen is helemaal niet iets dat in mijn woordenboek voorkomt dit paard werd zijn hele leven al gesardeerd en bij de hoefsmid ook die dan nog niet normaal zijn hoeven kon oppakken!
Plus sarderen brengt alleen nog meer angst met zich mee!
Laatst bijgewerkt door sonadore op 23-08-08 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt