Parade regels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sAnBeautY

Parade regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:49

Hoi hoi.

Wie weer er toevallig wat de parade regels zyn.. Zoals dit jaar doe ik weer met de manege mee aan een wedstrijd.. s'avonds is er dus ook een parade.. maar omdat wy met 2 ruiters op één paard zitten word het dus puzzelen wie er parade mag ryden..

Nu heb ik dus 6jaar geleden ook is voor het eerst meegedaan.. en dus mocht ik dus automatisch geen parae ryden omdat het mijn 1e keer was.. ??

Wie weet ongeveer wat de 1e 2 regels hiervan zyn..

Bvd! greetz!

Martie

Re: Parade regels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 07:03

Zo te lezen is dit een activiteit die door je manege wordt georganiseerd, dan bepalen zij ook de regels.
Het rijden van een parade op een manege is niet gebruikelijk dus ik denk niet dat er algemene regels zijn. Vroeger werd er op officiële wedstrijden (NKB bv.) in de zomer vaak wel door alle deelnemers een parade gereden halverwege de wedstrijddag maar dan reed iedereen met eigen paard of pony. Er waren er soms wel 1000....
Ik zou dus even vragen op je manege wat de afspraken zijn.

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:20

ik zou het navragen bij de manege

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:54

Idd, daar zijn denk ik geen officiele regels voor, die worden gewoon gemaakt door de manege Knipoog

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:32

Je doet zeker mee met de Apeldoornse Knipoog
Het is de bedoeling dat iedereen parade rijdt, maar je kan moeilijk met zn 2en op die pony gaan zitten ROFL Dus laten ze er meestal 1tje op rijden, en de ander loopt erbij Lachen
Het beste kan je het even bij je manege navragen, meestal wordt er dan geloot wie er mag rijden geloof ik.