boek A en B brevet (belgie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie_t

boek A en B brevet (belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 23:34

hallo allemaal...

ik ga binnenkort voor mijn brevet gaan en dus zou ik graag aan het boek geraken dat daar voor nodig is. is er iemand die pas zijn brevet gehaald,en daar dan ook het boek voor aangeschaft,die dit niet meer nodig heeft,en dus verkoopt voor een zacht prijsje ofzo? Sommige vertelden me dat je het krijgt bij je inschrijving,maar anderen zeggen dan weer dat je het moet bestellen bij vlp (€10) Dus als er iemand is uit de (belgische) kempen die het thuis maar heeft liggen,mag je me altijd iets laten weten...

alvast bedankt Lachen (en sorry als het bericht verkeerd geplaatst is...)

grtjs stephanie

DevilsFriend

Re: boek A en B brevet (belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:37

normaal gezien als je je brevet gaat doen,krijg je zo een boekje waaruit je alles moet leren Knipoog
dan daarna krijg je zo een soort examen/test en moet je die invullen.
dan krijg je allemaal dingen die je geleerd hebt uit het boekje Lachen

stephanie_t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 23:49

maar dat is dan op de dag zelf? want dan denk ik niet dat ik alles op die korte tijd geleerd krijg :-s Of krijg ik het als ik me ga inschrijven,dus bv morgen inschrijven en in september examen)

alvast bedankt voor de reactie

DevilsFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:55

stephanie_t schreef:
maar dat is dan op de dag zelf? want dan denk ik niet dat ik alles op die korte tijd geleerd krijg :-s Of krijg ik het als ik me ga inschrijven,dus bv morgen inschrijven en in september examen)

alvast bedankt voor de reactie

ja idd,als je je gaat inschrijven dan krijg je het Tong uitsteken
heb het ook nog moeten doen,kon er geen bal van(was zo moeilijk Clown ) gelukkig een goede vriend die"toezicht " op het examen had,hij heeft me zo wat alles verklapt Vork

stephanie_t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 23:58

ok thx!

Gus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:34

Je moet het boek bestellen Knipoog maar zo moeilijk is dat examen niet hoor, echt standaard dingen als wat is achter de teugel, welke hulpen moeten gegeven worden bij bv aanspringen in galop, dan nog wat verkeersvraagjes, het exterieur vh paard etc... Als ik jou was zou ik vooral het rijden oefenen, daar zijn de de afgelopen jaren veel strenger op geworden Knipoog