Waar sponsorkleding kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle__

Waar sponsorkleding kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 10:37

Tja ik heb eigenlijk geen idee waar ik dit neer moet zetten, maar denk dat hier het beste is?

Via het bedrijf van mijn vader is een vriendin van me en mij aangeboden om ons voor trektochten/puzzelritten etc een sponsor-outfit te geven. Dit houdt in: Sjabrak, beenbescherming, rijbroek, jas/bodywarmer etc.

Nou was ik eigenlijk op zoek naar bokkers die ook zulke kleding hebben ofzo, en dan vroeg ik me af waar jullie dit vandaan halen. Veel dekjes (neem bijv. scapa) zijn voorzien van hun eigen logo. Ben dus eigenlijk op zoek naar neutrale kleding. Ja

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel en dat iemand tips voor me heeft, alle suggesties zijn welkom!

Groetjes, Michelle.

marloezzke

Re: Waar sponsorkleding kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:31

hey ik zie dat je in eindhoven woont.

ik werk bij ruyters voor ruiters in nuenen. wij doen ook veel op het gebied van sponsorkleding e.d.

we kunnen naast wat we hebben in de winkel, als je dat wilt andere "blanco" artikelen bestellen voor je, we werken daarvoor met verschillende merken. je zou het beste naar de winkel kunnen komen voor meer info, wij bieden ook borduurservice.