Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dapy schreef:Het valt me nu wel heel erg op dat Balou sloom is, meestal stapt hij met nu en dan een drafje omdat het moet. Zijn oren hangen meestal scheef naar de zijkant en zijn meestal gespitst als hij iets engs of nieuws ziet en of hoort.
Waar kan het van komen dat hij zo langzaam is, hij is nu bijna 2 dus je zou wel denken dat hij wat meer zou dollen in de wei of wat dan ook ?
Hoop dat iemand iets weet, alvast bedankt.
Dapy schreef:Het valt me nu wel heel erg op dat Balou sloom is, meestal stapt hij met nu en dan een drafje omdat het moet. Zijn oren hangen meestal scheef naar de zijkant en zijn meestal gespitst als hij iets engs of nieuws ziet en of hoort.
Waar kan het van komen dat hij zo langzaam is, hij is nu bijna 2 dus je zou wel denken dat hij wat meer zou dollen in de wei of wat dan ook ?
Hij mag eerst nog lichamelijk en geestelijk groeien
dit is met alles wel, ik denk dat ik er voor mijn eigen ongerustheid maar eens een da bij haal.
laurahi schreef:Dapy schreef:Het valt me nu wel heel erg op dat Balou sloom is, meestal stapt hij met nu en dan een drafje omdat het moet. Zijn oren hangen meestal scheef naar de zijkant en zijn meestal gespitst als hij iets engs of nieuws ziet en of hoort.
Is dit met grondwerk of rijden?? Ik zou sobiezo niet rijden op een paard van 2. EN grondwerk niet langer dan 10 minuten en speels grondwerk doen. Ik denk dat hij dan minder 'lui'word want het ligt denk ik niet aan het paard maar aan jou, laat is iemand anders met haar grondwerk doen dan is hij waarschijnlijk niet lui meer.
Dapy schreef:Hij gaapt ook zo veel, wat volgens sommige mensen kan duiden op maagzweren