Startcoupon ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Damylover

Startcoupon ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 13:08

Heey ik ga waarschijnlijk binnekort me startkaart aan vragen, maar ze vertelde me over een startcoupon ?
wat is dat ? ik weet echt niet wat het is...
kan iemand me helpen of het uitleggen..
alvast mega bedankt Haha!

ielsjj_

Re: Startcoupon ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:11

Startkaart is het bewijs dat je mag starten. (dat je bij de KNHS ingeschreven bent)
Een startcoupon heb je op wedstrijden nodig als je een proef wil starten. Die gebruiken ze om je punten en commentaar op teschrijven. Hier staan ook je gegevens op. Je moet deze (of meerdere, ligt er maar net aan hoeveel proeven je wil/kan starten) opsturen naar het secetariaat of deze op de wedstrijd meenemen. Het 1ste blaadje van je coupon (de gele) wordt naar de KNHS gestuurt op je winstpunten en verlies punten bij te houden.

Tessa_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:15

Damylover schreef:
Heey ik ga waarschijnlijk binnekort me startkaart aan vragen, maar ze vertelde me over een startcoupon ?
wat is dat ? ik weet echt niet wat het is...
kan iemand me helpen of het uitleggen..
alvast mega bedankt Haha!

oke ik heb hetzelfde probleem en hoe kom ik dan aan zoon start kaart? via internet of,,..?

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:18

Bij ons moet je een startkaart via de rijvereniging aanvragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:18

Via je rijvereniging of ponyclub
Zonder daarbij te zijn kun je geen wedstrijden rijden. Zij kunnen je ook vast verdere uitleg geven

Damylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 13:21

Ik weet wel waar ik me startkaart kan halen , maar ik wist niet wat een Coupon was

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:00

Zie de faq van dit forum en de wiki. Daar staat precies uitgelegd wat het is en hoe je er aan komt.

annelies_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:10

startcoupons zijn coupons waar je gegevens op staan van jou en je paard en als je een wedstrijd rijd dan komen daar je punten op te staan

bananios

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:52

je hebt 3 papiertjes een gele een rode en een blauwe. Je moet de gele naar de knhs sturen (nadat je hem hebt ingevuld door de jury?)en waar moet de rest heen?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:55

liekell schreef:
je hebt 3 papiertjes een gele een rode en een blauwe. Je moet de gele naar de knhs sturen (nadat je hem hebt ingevuld door de jury?)en waar moet de rest heen?

de roze mag je zelf houden, en de blauwe hoort volgens mij naar de vereniging te gaan die het organiseerde(maar daar ben ik niet helemaal zeker van). Maar meestal krijg ik de blauwe oook gewoon terug.

bananios

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:58

maar moet je de gele & de blauwe naar het secretariaat sturen en dan de gele naar de knhs of doen zij dt? wat heb je dan aan de rode, er staat togh nix op als je hem zelf houd?? :S beetje ingewikkeld allemaal .

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:58

Je hoeft zelf helemaal niks te doen. Alleen in vullen voor de wedstrijd. Waar je wil starten op welke datum dat is en de klasse waar je in wil starten.
De rest doet het secretariaat van de verenging waar je start.
Die sturen het gele vel naar het KNHS. het roze gaat in jou administratie en de blauwe gaat in de verenigings administratie.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:03

liekell schreef:
maar moet je de gele & de blauwe naar het secretariaat sturen en dan de gele naar de knhs of doen zij dt? wat heb je dan aan de rode, er staat togh nix op als je hem zelf houd?? :S beetje ingewikkeld allemaal .

Je moet het hele setje opsturen of afgeven op het wedstrijd secretariaat waar je wil starten. Dan krijg je na de wedstrijd een ingevuld exemplaar terug!
Dus niet de setjes uit elkaar halen. Dan kunnen ze niet gebruikt worden!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:07

Je wordt lid van een vereniging, zij melden je aan bij het KNHS. Bij die vereniging vraag je een startkaart en startcoupons aan. Als je ergens wilt starten dan geef je je op bij het secretariaat van de organiserende vereniging en stuur je de coupons op, 1 coupon bestaat uit 3 velletjes die zijn in 3 verschillende kleuren en moet je dus aan elkaar laten zitten, per proef die je wilt rijden een coupon, dus als je die dag 2 proeven wilt rijden dan stuur je er 2 op. De jury schrijft daar je punten op en je krijgt na afloopt de BLAUWE mee terug, De gele gaat naar de KNHS en de roze blijft bij de organiserende vereniging. Die BLAUWE is dus gewoon voor jezelf en hoef je verder niets mee te doen (behalve misschien inlijsten Haha! ).

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:15

En bewaren voor als het met de punten via het knhs weer eens niet klopt!