Waar klacht indienen over rambo deken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IceQueen

Waar klacht indienen over rambo deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 13:21

Ik wil een klacht indienen over mijn Rambo sweet itch deken. Weet iemand waar ik dat kan doen (adres of mailadres)??

Anoniem

Re: Waar klacht indienen over rambo deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:38

HAR --> TAO.

Mij lijkt het meest logisch om contact op te nemen met het bedrijf wat je de deken heeft verkocht, of de fabrikant zelf? Lachen

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:46

Ik zou de winkel contacteren waar je 'm gekocht hebt, die kunnen je doorverwijzen denk ik zo.
Wat is er mis mee dan als ik vragen mag?

IceQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 21:15

De winkel zegt dat mijn paard een te gevoelige huid heeft en zij er niks aan kunnen doen. Mijn paard had na een nacht al kale schouders. Heb de maat op advies van de winkel gekocht en hij past goed.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:36

Maar dan kan Rambo er toch ook niks aan doen? Die winkel heeft hem aan jou verkocht, niet de fabrikant.

IceQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 05:27

Tja ik moet toch wat proberen.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:14

celano schreef:
Maar dan kan Rambo er toch ook niks aan doen? Die winkel heeft hem aan jou verkocht, niet de fabrikant.

Dat is waar, maar een deken hoort toch niet in zo'n kort tijdbestek kale plekken te veroorzaken? Vind het sneu voor TS, op mijn paard ligt ie helemaal perfect, geen enkel kaal plekje te bekennen. Of je Rambo hiervoor verantwoordelijk kan stellen weet ik niet.

Jessica1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:24

Ik heb eht een paar jaar terug gehad. Met mijn regen deken van Rambo. Dit werd aan de binnen kant op de plek van de schouders raar en de schouders van mijn paard werdt na een paar dagen kaal. ben er mee naar de winkel gegaan. Die hebben hem op gestuurt naar de fabriekant. En het bleek dat het een foute productie was. Dus ik heb heel netjes een neiuwe gekregen. Deze is na 6 jaar nog steeds goed. Ik heb er geen klagen over.

Dus ik zou er even mee terug naar de winkel.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:46

Myour schreef:
celano schreef:

Dat is waar, maar een deken hoort toch niet in zo'n kort tijdbestek kale plekken te veroorzaken? Vind het sneu voor TS, op mijn paard ligt ie helemaal perfect, geen enkel kaal plekje te bekennen. Of je Rambo hiervoor verantwoordelijk kan stellen weet ik niet.

Ben ik met je eens, maar ik vind dus dat de winkel zijn verantwoordelijkheid moet nemen en dat TS niet zelf met de fabrikant in de slag hoeft!