)maar nu wou ik vragen of mijn pony met dit weer een zweetdeken op moet
ik zou graag voor 12 uur antwoord hebben
want dan ga ik naar men pony toe om haar klaar te makenalvast bedankt
groetjes Celine
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
want dan ga ik naar men pony toe om haar klaar te makenArmani88 schreef:vergeet ook niet iets aan zijn benen te doen. transport bandages of transportbeschemers.
fjordnina schreef:Armani88 schreef:vergeet ook niet iets aan zijn benen te doen. transport bandages of transportbeschemers.
Is ook niet altijd even nodig. Lijkt me van het paard afhangen. Sommigen verwonden zichzelf zodra er opgetrokken wordt en een ander word alleen al pisnijdig als je met die dingen aan komt lopen.
Hier gaan ze altijd allemaal kaal op de trailer, alleen een halstertje en vastzetten aan 2 paniekhaken.
nee omdat het bij ons nou niet heel zonnig is en ik heb het altijd koud dus weet dat nooit zo goed 
ze staat alleen anderhalf uur in de trailer dan maar is dat erg en kan ik iets doen voor haar om het voor haar iets ''makkelijker'' te maken(ben dom ik weet het
)ik heb al met haar geoefend een keer kijken hoe ze deed in de trailer en dat was egt spr goed gelijk een stukje gereden en ging wel goed maarja dat was 20 minuten dus ik weet nie hoe ze doet na zo'n lange tijd
ik ga eerder weg