Hebben jullie misschien tips en trucs om je laarzen snel en pijnloos in te lopen? Brand los
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hebben jullie misschien tips en trucs om je laarzen snel en pijnloos in te lopen?
. Doordat ze nat worden vormen ze sneller naar je voeten!
Thirza schreef:ik heb juist altijd gehoord niet inlopen maar alleen met paardrijden aantrekken en pijnlijden.
Ik ben met de mijne ook gelijk gaan rijden en dat deed op het begin even pijn, maar als ze eenmaal de vorm een beetje aannemen zitten ze perfect. Bovendien blijven je laarzen ook langer mooi als je ze enkel met rijden draagt. RuizWish schreef:Ik ga er ook altijd direct mee rijden en hou ze dan gewoon voor en na het rijden wat langer aan... Zorg wel dat je er direct vanaf het begin laarzenspanners in doet... Als ze inzakken zou dat erg zonde zijn van je leren laarzen!
) Maar de verkoper in de winkel zei tegen mij dat ik ook in plaats van laarzenspanners mijn laarzen kan ophangen aan die 'lussen' in je laars, en dan een fles cola ofzo in je laars te zetten. Ik weet niet of het helpt maar ik hoop het natuurlijk wel.
. ILoveMyHorse schreef:RuizWish schreef:Ik ga er ook altijd direct mee rijden en hou ze dan gewoon voor en na het rijden wat langer aan... Zorg wel dat je er direct vanaf het begin laarzenspanners in doet... Als ze inzakken zou dat erg zonde zijn van je leren laarzen!
Ik heb geen laarzenspanners gekocht (waren een beetje duur) Maar de verkoper in de winkel zei tegen mij dat ik ook in plaats van laarzenspanners mijn laarzen kan ophangen aan die 'lussen' in je laars, en dan een fles cola ofzo in je laars te zetten. Ik weet niet of het helpt maar ik hoop het natuurlijk wel.
) Nikka schreef:Zie de link gegeven door Nikka, dat zijn 17 paginas, ik denk dat je daar voldoende tips in kan vinden.Loopt al een uitgebreid topic over HannahFrouk @ [RUI] Verschrikkelijk -> inlopen Petrie rijlaarzen