[PG] Renzo (Rens) 10 jarige donkerbruine ruin v. Balzflug

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

renzo25

[PG] Renzo (Rens) 10 jarige donkerbruine ruin v. Balzflug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 21:31

Hallo,

Ik ben op zoek naar Renzo (op zijn papieren heet hij Rens) een 10-jarige donkerbruine ruin (balzflug x Uniform). Ik heb Renzo 3 jaar geleden verkocht aan mensen van de pensionstal de Hooge Stee in Rhoon. Ik dacht hem een goed en blijvend tehuis te kunnen geven, maar helaas is hij een half jaar geleden doorverkocht en de handel ingegaan. Deze mensen willen mij niet vertellen waar hij heen is en aan wie hij is doorgekocht. Wel dat hij waarschijnlijkt is of wordt doorverkocht naar Scandinavie of Zweden. Ben erg bang dat hij aan de slacht wordt verkocht en misschien is hij al de grens over. Hij heeft namelijk wat gebreken. Hij heeft een hartruis en littekens overgehouden aan wat ongelukjes.....Ik doe er alles op alles aan om hem te vinden, zodat ik hem alsnog een veilig tehuis kan bieden. Alle tips en reacties zijn welkom!

Heel erg bedankt alvast!

Groetjes,

Samantha
PS foto volgt nog!

Hier de foto's van Renzo:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ONNLIJWW.jpg

Ik ben wat meer te weten gekomen, heb namelijk de handelaar gesproken die hem gekocht heeft. Hij wist mij te vertellen dat Renzo ong. 3 wk nadat hij hem gekocht heeft is doorverkocht naar Engeland. Hij zei er wel mee dat hij daar een goed tehuis zal krijgen. Heeft iemand nog tips waar ik kan zoeken in Engeland als hij daar uberhaubt wel heen is dan. Hij klonk wel eerlijk, maar goed je weet het natuurlijk nooit.

Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-08-08 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd ivm te vroeg omhooghalen topic

renzo25

Re: [PG] Renzo (Rens) 10 jarige donkerbruine ruin v. Balzflug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 12:51

Ik wil even doorgeven dat na veel zoeken ik Renzo gevonden heb, hij staat zelfs gewoon nog in Nederland! Ik ga zaterdag bij hem kijken. Hij heeft een supergoed adres, athans na een goed gesprek met de eigenaar leek dat er wel op! Dus helemaal super. In ieder geval bedankt!
Groetjes,
Samantha

Judje

Re: [PG] Renzo (Rens) 10 jarige donkerbruine ruin v. Balzflug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:06

Wat leuk om te horen zeg! Haha!
Fijn dat de zoektocht is afgerond en héél veel plezier zaterdag!
Hier een slotje.