Lipica rijlaarzen model Cambridge

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Niki

Lipica rijlaarzen model Cambridge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 15:26

Hoi Hoi,
ik wil graag nieuwe leren rijlaarzen gaan kopen, het liefst op maat gemaakt.
Ik kwam toevallig iets tegen over lipica rijlaarzen, niet al te duur, wel heel mooi. En aangezien ik ze alleen voor concour + les zou gebruiken, zou er neit zo veel slechts mee moeten gebeuren. Ik heb al heel wat topics afgespeurt, in de korte tijd dat ik lid ben van Bokt... Ik hoorde ervaringen van mensen waar ik veel van schrok, maar ook goede ervaringen. Ergens las ik in een topic over rijlaarzen van koningk voor 305 E die ik wel zo mooi vond... Maar ook wel erg duur :O!
Ikzelf ben helemaal wel van het model Cambridge met de hoge dressuurboog. Alleen op de ene site, is het een heel ander model dan op de andere :O het maakt kwa prijs ook nog uit, wat is nou de echte, en waar hebben jullie de beste ervaringen mee?

ik voeg hier 2 links toe van model Cambridge van twee verschillende winkels (ik ben helaas nog niet zo handig om er al foto's op te kunnen zetten :$).

http://www.lipica.nl/collectie.html deze zijn vanaf 205 Euro
http://www.rijlaarzen.nl/assets/s2dmain ... index2.htm en deze vanaf 239,50 Euro

Graag veel reacties :D haha

Veel Groetjes,
Niki

Marsu

Re: Lipica rijlaarzen model Cambridge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:49

Beide laarzensites zijn laarzen van dezelfde fabriek. Van Huet is tussenhandelaar van de fabriek in Raamsdonksveer.

Ik heb zelf ook lipica laarzen (met rits) en ben er wel tevreden over. Ik draag ze wel niet zo veel. En daarom wilde ik er niet te veel aan uitgeven. Vorig jaar heb ik ze via van Huet smaller laten maken. Hij heeft ze toen naar de fabriek opgestuurd en ik heb ze weer keurig terug gestuurd gekregen.

_Niki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 21:53

Oke dankjewel:)!
Ik hoorde ook iets van slechte hakken ofzo, maar ik ben eigenlijk toch niet echt van plan om er kilometers erop te gaan lopen dus ik denk niet dat dat een probleem is.
Welk model heb jij eigenlijk? De cambridge zipper of..?

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:23

Nee, ik heb de epsom. Die kan je vinden op rijlaarzen.nl en dan de huismerklaarzen.