Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
. corine1981 schreef:Als je geen 2 hengsten naast elkaar zet zie ik het probleem niet.
Idd met voldoende te eten en een degelijk schot ertussen.
Diana_14 schreef:Als het goed is ga ik binnenkort met mijn oom en tante en hun paard en mijn eigen paard naar een bos om te rijden.
Hier gaan we dan met de trailer naar toe.
Kun je 2 paarden die elkaar niet kennen samen vervoeren? Zo niet, dan ga ik met mijn eigen trailer.
Prisca schreef:Diana_14 schreef:Als het goed is ga ik binnenkort met mijn oom en tante en hun paard en mijn eigen paard naar een bos om te rijden.
Hier gaan we dan met de trailer naar toe.
Kun je 2 paarden die elkaar niet kennen samen vervoeren? Zo niet, dan ga ik met mijn eigen trailer.
Waarom zou het niet kunnen????? Weet je ik snap je vraag niet zo wat is de reden dat je deze vraag hebt?.
Er staat een schot tussen en ze staan vast en mogen niet neuzen. Dus snap echt dit vragen niet.
. De TS heeft nog nooit eerder haar paard vervoerd met een vreemd paard erbij en wil zeker weten dat dit mogelijk is, om ongelukken te voorkomen. Ik vind het super dat ze het eerst vraagt, beter eerst vragen dan het verkeerd doen en daarna met een gewond paard te zitten. WildChild schreef:Zo moeilijk is de vraag niet hoor. De TS heeft nog nooit eerder haar paard vervoerd met een vreemd paard erbij en wil zeker weten dat dit mogelijk is, om ongelukken te voorkomen. Ik vind het super dat ze het eerst vraagt, beter eerst vragen dan het verkeerd doen en daarna met een gewond paard te zitten.
Prisca schreef:WildChild schreef:Zo moeilijk is de vraag niet hoor. De TS heeft nog nooit eerder haar paard vervoerd met een vreemd paard erbij en wil zeker weten dat dit mogelijk is, om ongelukken te voorkomen. Ik vind het super dat ze het eerst vraagt, beter eerst vragen dan het verkeerd doen en daarna met een gewond paard te zitten.
Nou vind ik dus wel. Als je een beetje simpel nadenkt en op wedstrijden kijkt gaat ook diverse paarden bij elkaar op de vrachtwagen of trailer. Denk je dat ze die eerst bij elkaar gaan zetten om elkaar te leren kennen?. Plus ze heeft zelf een trailer en verwacht dus hoe ermee om te gaan enz...
Ongelukken voorkomen? Hoe dan??. Als je je paard goed vastzet gebeuren er niet zo snel ongelukken. Als je niet weet hoe het moet moet je niet met een trailer rijden of een paard hebben.
Ik vind dit echt vragen van mensen die niet zo goed weten waar ze mee bezig zijn en al moeilijkheden bedenken voordat ze het gaan doen. Paard wordt niet meer als paard behandeld maar als een stukje antiek.....stel voor dat er wat gebeurt.....
Je hebt vast mensen op stal die het weten en anders je oom wel lijkt mij.

en even samen op de trailer gestaan. Geen probleem.