ik ben een jonge van 20 denk zal het er ef bij zeten:D maar mijn vraag was dus. ik heb van die lange sokken gehaald, moet ik die boven me laarzen uit laten komen? zie het wel eens of horen die onder je laars te blijven? en wat als ik gympen aan doe sta het dan raar als ik die sokken ok aan doe of moet ik dan normaalle sokken aan doen.
Ik vind het zelf mooier staan als mijn sokken niet boven mijn laarzen uitsteken. Aan de andere kant: wat maakt het uit, als ze erbovenuit steken. Ik denk niet dat iemand daar op let.
Als je na het rijden je laarzen uitdoet en je gympen aan, zou ik die sokken lekker laten zitten. Dat doet volgens mij iedereen
ik loop meestal ook in mn gympen met sokken er boven uit, als je gewoon nette paarden sokken aan hebt is t toch prima ( ik neem aan dat je geen micky mouse op je sokken hebt ) bij mn laarzen steken mn sokken er meestal niet uit tenzij alles matcht
ik loop altijd in mijn gympen met paarden sokken en mijn sokken steken ook niet boven mijn laarzen uit. en wat betreft het niet kunnen ik vindt juist dat het wel kan met je (paarden) sokken in je gympen (ook voor jongens)
ja dats dan maar te hopen het is alsnog wel ef wennen voor me maar voel me kwa eigen gevoel er goed bij dus ga gewoon op me doel af en dats over een paar jaartjes eigen paard te hallen
maar iedergeval heel erg bedankt voor jullie hulp loop er nu waarscheinlijk makkelijker bij nu ik weet hoe het hoord
Officieel mogen de sokken niet boven de chaps cq rijlaars uitkomen. Maar als je gewoon recreatief rijd, wat maakt het dan uit? Persoonlijk vind ik het niet mooi staan als ze er bovenuit komen