welk t-shirt aan te trekken over broek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

basanti

welk t-shirt aan te trekken over broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 19:20

goeiedag

ik ben een beginner en heb me kleding nu kompleet op cap en t-shirt na.
maar ik ben een jonge en ben 1,93 lang dus waar ik me broek gehaald heb hadden ze niks in me maat. maar wel een dames broek dus die maar gehaald. maarja dus de rits naar andere kant
nu wil ik er een t-shirt over dragen, of het iedergeval bedeken maar doordat ik zo lang ben staan strake shirtjes me niet dan lijk ik al hellemaal zo lang en ben niet bepaald dik maar meer aan de dunne kant.

ken iemand me daarmee helpen ???
alvast bedankt

mvg martijn
p.s. sta dit raar een jonge die ga paard rijden ik heb er goed over na gedacht en was er zekker van ik ben gek op paarden omdat ik ermee ben opgegroeit maarja ben tenslote wel een jonge

Mikk_

Re: welk t-shirt aan te trekken over broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:23

Er zijn genoeg jongens die paardrijden, gewoon een shirt van katoen dat gewoon lekker wijd zit kan ook gewoon hoor..
Daar rijedn een paar jongens op onze manege mee, als het maar niet te los zit en gaat wapperen enzo..

Veel plezier met rijden!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:24

Het maakt niet uit wat voor t-shirt je draagt hoor, ligt helemaal aan jou. Al draag je een blouse, of een normaal stretch shirt of een katoenen shirt. Ligt helemaal aan jou, dus je plukt gewoon een shirt uit je kast en trekt die aan. Knipoog
En trouwens; nee het staat niet raar als een jongen paardrijd, mijn broer heeft ook paardgereden!

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:25

ik denk dat niemand er op les hoe de rits open gaat.

gewoon een thirt waar je je lekker in kan bewegen en je vooral niet druk maken om de rits

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:37

niemand let er op welke kant de rits zit. en wat maakt het uit een rijbroek is een rijbroek Lachen

en qua t shirt gewoon aan doeen wat je zelf lekker vindt zitten je hebt neem ik
aan wel gewoon tshirts in je kast leggen trek lekker een oud shirt aan.
het word tenslotte toch gauw smerig. Nagelbijten / Gniffelen

maak je niet druk wat anders van je vinden gewoon lekker doen Lachen

succes!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:05

Wat maakt de kant van de rits uit? Mijn broeken hebben zowel links als rechtse ritsen (nouja, opening aan die kant). En niemand die erover zeurt hoor Knipoog
En T-shirt maakt niet uit, gewoon 1 die vies mag worden en lekker zit.

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 07:09

hardstike bedankt voor de reacties en ik zal er idd maar gewoon een pakken die me lekker zit

mvg martijn Pling

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 07:11

Leuk dat je ook gaat paardrijden martijn.

Damesbroek zie je er vaak niet aan af hoor, of hij moet roze zijn Tong uitsteken

En boven de broek gewoon een lekker los t-shirt.
Dit mag gewoon op manege's
Wat niet mag, dat zijn bijvoorbeeld open jassen of open bodywarmers. Kleding die gaat klapperen als je rijd, is gevaarlijk Lachen

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 18:45

ja ik had het veel eerder moeten gaan doen maarja ben een jonge en zoals ik vaak rond hoorde werd er niet bepaald goed over gepraat in de vriendenkring enzo maarja heb nu me eigen pad gekozen en gedaan wat ik altijd al weer wilde doen endat was dus paard rijden en over paar jaartjes eigen paard te hallen .

neej enige wat volgens mij vrouwlijk is aan die broek is die gulp maar kwa kleur is tie donker blauw
en zal idd wel gewoon een shirt pakken die me lekker zit.

erg bedankt
gr.martijn

leniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:49

leuk dat je gaat paardrijden.. waar ga je.. ik mis wel en jongen bij ons in de les hoor.. haha en je moet een shirt aan doen waar jij je lekker in voelt..

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:50

Leuk dat je gaat paardrijden, mannen kunnen we altijd gebruiken. Haha!

Gewoon een t-shirt pakken dat lekker zit, het is geen mode show. Knipoog

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:55

Juist leuk dat je gaat paardrijden! Trek je niet teveel aan van wat andere mensen (jongens) daarvan vinden.
Ik ben een vrouw en draag juist geregeld herenbroeken omdat de damesmodellen vaak te kort vallen. De rits en knoop zitten idd net verkeerd om, maar daar zie je helemaal niets van, hoor.

Veel plezier met rijden!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:58

Ik rij al 20 jaar en heb er eigenlijk nog nooit opgelet of de rits links of rechts zat bij jongens. Wat betreft t-shirt, gewoon aan doen wat je zelf lekker vind zitten. Die shirts bij ruitersport zaken zijn vaak duur vanwege het merk en zitten niet lekkerder dan een gewoon shirt. Dus waarom dan je geld er aan uit geven.
Op welke manege ga je rijden?

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 19:23

ik zit bij reyerbos in ridderkerk is voor mij het dichtbij zijnde maar weet niet waar jullie zitten wie weet zou het kennen en wat die shirt betreft zal ik zekker doen
bedankt voor jullie medewerking

gr martijn Knipoog

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 19:27

heb me eerste les al gehad daaro en die me les gaf zij dat ik het zeer goed dee voor een beginner maarja had neit verteld dat me zus altijd paarden heeft gehad whaha maarja het ga dus goed en hopen dat ik snel een verzorg paard mag nemen daar en dan spaaren voor een eigen paard Haha!

gr martijn

_Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:20

Hee,
Ik vind het altijd juist leuk dat jongens paardrijden! En ik heb zelf ook perongeluk een keer een herenrijbroek gekocht. Maar dat maakt toch niet uit, je ziet het meestal nieteens! Er zijn heel veel verschillende rijbroeken en het komt er eigenlijk op neer dat de heren en damesmodellen niet meer veel van elkaar verschillen.
Voor kleding op je rijbroek, zou ik gewoon een mooi tshirt of een leuke polo aan doen niet te strak maar ook niet te los, want dan lijkt het net een vuilniszak;). Voor de winter is een lekker fleece vest (bomber) heel leuk of natuurlijk een Kingsland!

Ik lees hier vlak boven een reactie dat het rijden al heel goed gaat, wat leuk zeg! Dat belooft wat in de paardensport!
Groetjes

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 21:27

ja idd daar hebben jullie ok gelijk in enige wat anders is is die rits maarja boeie hij zit goed en vin hem mooi daar gaat het inmidels om

ja klopt ben er ok zekker van dat ik dit egt wil blijven doen ben egt hellemaal wous van paarden al uit ik me niet zo op straat en ok me kamer ziet er normaal uit maar van binnen
ben ok wel blij dat het zeer goed ga des te eerder ken ik er een leasen Haha!

gr martijn