welk t-shirt aan te trekken over broek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

basanti

welk t-shirt aan te trekken over broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 19:20

goeiedag

ik ben een beginner en heb me kleding nu kompleet op cap en t-shirt na.
maar ik ben een jonge en ben 1,93 lang dus waar ik me broek gehaald heb hadden ze niks in me maat. maar wel een dames broek dus die maar gehaald. maarja dus de rits naar andere kant
nu wil ik er een t-shirt over dragen, of het iedergeval bedeken maar doordat ik zo lang ben staan strake shirtjes me niet dan lijk ik al hellemaal zo lang en ben niet bepaald dik maar meer aan de dunne kant.

ken iemand me daarmee helpen ???
alvast bedankt

mvg martijn
p.s. sta dit raar een jonge die ga paard rijden ik heb er goed over na gedacht en was er zekker van ik ben gek op paarden omdat ik ermee ben opgegroeit maarja ben tenslote wel een jonge

Mikk_

Re: welk t-shirt aan te trekken over broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:23

Er zijn genoeg jongens die paardrijden, gewoon een shirt van katoen dat gewoon lekker wijd zit kan ook gewoon hoor..
Daar rijedn een paar jongens op onze manege mee, als het maar niet te los zit en gaat wapperen enzo..

Veel plezier met rijden!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:24

Het maakt niet uit wat voor t-shirt je draagt hoor, ligt helemaal aan jou. Al draag je een blouse, of een normaal stretch shirt of een katoenen shirt. Ligt helemaal aan jou, dus je plukt gewoon een shirt uit je kast en trekt die aan. Knipoog
En trouwens; nee het staat niet raar als een jongen paardrijd, mijn broer heeft ook paardgereden!

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:25

ik denk dat niemand er op les hoe de rits open gaat.

gewoon een thirt waar je je lekker in kan bewegen en je vooral niet druk maken om de rits

Cadaz