Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
asjemenou schreef:Maar hoe zie je dan het verschil tussen een tactfout door de bodem, of een tactfout omdat dat paard altijd tactfouten maakt, en die nu toevallig in het rotte stuk zijn?
asjemenou schreef:Maar hoe zie je dan het verschil tussen een tactfout door de bodem, of een tactfout omdat dat paard altijd tactfouten maakt, en die nu toevallig in het rotte stuk zijn?
crossmonster schreef:En op de binnenhoefslag rijden? Dat doe je niet in de proef.. dan krijg je commentaar dat je niet op de hoefslag rijd.

Sizzle schreef:Als de bodem dusdanig slecht is dat je je moet gaan afvragen of de jury dat meeneemt in de beoordeling begrijp ik niet waarom de ruiter dan zo egoistisch is om toch te starten. Als ik merk dat mijn paard zou gaan glibberen bij de eerste oefening of struikelt in de modder zou ik accuut afgroeten. Mijn paard is me 1000x meer waard dan zo'n stom lintje en 15 euro.
en er dus bij zet niet op de hoefslag gereden. Nee dat niet maar wel een supermooie proef laten zien en het paard heel gehouden.