Petrie elegance of Sir königs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnlovesyou

Petrie elegance of Sir königs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 07:35

Voor mijn verjaardag krijg ik nieuwe dressuurlaarzen
ik wil ze dan wel alleen gebruiken voor de wedstrijden
Zelf zat ik te denken aan de Elegance van petrie of de Sir van konigs ( eventueel met lak Vork )
Wat zijn jullie ervaringen met deze laarzen( vooral dan de elegance want daar vind ik bijna niets van) , een paar foto's zou heel fijn zijn en
dat lak ik dat echt heel bling bling of ...

Als jullie nog andere laarzen kennen ( dressuur , dus zonder veter, hoge dressuurboog!! en zwart )

Ohja zou je de dressuurboog van de elegance hoger kunnen later maken ?

Gr lynn

Renee__

Re: Petrie elegance of Sir königs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:15

Ik denk persoonlijk dat Konigs nog beter is dan petrie, dus ik zou die overwegen.
Verder zou ik andere reacties afwachten/

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:33

Ik heb 7 weken geleden de Sir besteld maar heb hem nog niet. Ervaring met Petrie heb ik niet. Moest ik jou zijn zou ik naar de ruitersportzaak gaan en alle 2 de modellen eens vergelijken en passen en dan kijken waar je voorkeur naar uit gaat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:49

Ik zou altijd voor Königs gaan. Heb zelf de Sir en het zin geweldige laarzen. de kwaliteit is toch beter dan van Petrie.

Lynnlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 07:42

mhh ja de konigs zijn ook wel wat duurder maar ja uiteindelijk ,laarzen koop je voor een hele tijd...

niemand foto's als je ze aan hebt?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:08

ik heb de ellegance nu 2 jaar.

ik vind het het super laarzen. het grote voordeel vind ik dat ze heel nauw om je enkel sluiten, dat is echt een super groot verschil dan met een normale laars zonder rits. het zit gewoon veel lekkerder.

ik ben zeer tevreden over de laars. binnekant zacht buiten kant extra hard. absoluut geen inloop problemen mee gehad heb er vanaf dag 1 super mee kunnen rijden. nu na 2 jaar zijn ze nog steeds nauwelijk ingezakt en zien ze er prima uit.
gebruik eventueel de zoekfunctie met mijn naam en de ellegance voor mee info.