bijrijder gezocht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaa

bijrijder gezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 11:07

ik weet niet precies, of dit bericht hier hoort.
en ik heb het ook al op marktplaats/supermarkten enzovoort staan.
maar ik wil het op zo veel mogelijk plaatsen proberen..

Hallo.

Ik ben Charell en ben 14 jaar oud. Ik heb 6/7 jaar rij ervaring. Ik zat eerst op een manege, maar daar kwam ik niet meer verder in de sport. Ik heb daar ook wedstrijden gereden. (FNRS) En was daar bij de 8b. Ik had hierna een bijrijdpaard. Zij was 1.75 groot dus een hoog paard ben ik gewend. Maar helaas is zij verkocht. En zoek ik een nieuw verzorg/bijrijd paard voor 2 á 3x per week. Omdat ik ook nog met school zit. In vakantie's kan ik natuurlijk vaker komen om te helpen. En de paarden gewoon lekker te verzorgen. Springen en Dressuren vind ik beide leuk om te doen. Ik zoek wel in mijn omgeving. Waar ik dus nog met de fiets heen kan gaan. Het liefste niet verder dan 10km. Vanuit Doesburg 6982CA. Uitmesten is ook echt geen probleem. Paarden met een beetje pit vind ik alleen maar een uitdaging. En ik ben hiermee al wel wat gewend. Veel mensen willen liever altijd een wat ouder iemand. Maar proberen kan altijd toch? Ik hoop dat u ook zo denkt!

mvg. Charell.

sorry als het hier niet hoort.. Vriendjes zijn?

Judje

Re: bijrijder gezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:10

Dit topic hoort op EA-VP, maar TS mag daar nog niet posten.
Hier een slotje.