we moesten er rond 7 uur zijn zeiden ze......haha nou d8 het niet! ik hoefde pas om 9 uur te springen!
naja ff met hans geluld(internationale springruiter die les geaf)
moest natuurlijk ff vertellen dat ik weer 1 wp had gehaald van het weekend! zegt ie: oh in het Z? nee joh gek ik ga nog lang geen Z
naja toen pony opgezadeld en ingereden! oh hij was best irri zeg! nee voor het been! grrrr
naja toen parcours gesprongen. op wedstrijd moet ik 1.10 maar wilde beginnen met 1.00m naja hij sprong niet echt lekker! en bij 7(hekwerk) weigerde die, ja mijn stomme fout, want ik kwam niet uit en toen reed ik wel voorwaarts maar hij nam een tussenpas en vollop in de rem! stommmmmmm, naja daarna opnieuw en hij vond dat hekje toch niet zo leuk, sprong een beetje raar over! de rest ging goeddaarna nog een keer het parcours op 1.10, op 2 weigerde die....weer mijn stomme fout.....
ik kwam niet uit en hield hem in! ff te weinig been en stop.maarja ff wat gevraagd hoe ik dat als best kon oplossen, hans allemaal uitgelegd, en toenw eer bij 1 begonnen! hij sprong echt super, helemaal foutloos en zo lekker!
over 2 weken weer gewoon les van hem!
oja mensen, wie dit wil doen, 1x in de maand is dat bij ons!
Wij hebben op de manege ook oefenparcoursen maar dat is net als gewone jumping en dus zonder instructie derbij
Dus ga ik de volgende keer 's middags gaan springen, dan moet ik niet betalen, en kan zoveel oefenen als ik wil, terwijl je 's avonds maar 1x ofzo mag en moet betalen 
Dan schiet het namelijk niet echt op