vanavond oefenparcours gesprongen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

vanavond oefenparcours gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 00:26

in middenmeer bij me eigen cluppie(wieringermeerruiters)
we moesten er rond 7 uur zijn zeiden ze......haha nou d8 het niet! ik hoefde pas om 9 uur te springen!
Tong uitsteken
naja ff met hans geluld(internationale springruiter die les geaf)
moest natuurlijk ff vertellen dat ik weer 1 wp had gehaald van het weekend! zegt ie: oh in het Z? nee joh gek ik ga nog lang geen Z Haha!

naja toen pony opgezadeld en ingereden! oh hij was best irri zeg! nee voor het been! grrrr Lips are sealed naja toen parcours gesprongen. op wedstrijd moet ik 1.10 maar wilde beginnen met 1.00m naja hij sprong niet echt lekker! en bij 7(hekwerk) weigerde die, ja mijn stomme fout, want ik kwam niet uit en toen reed ik wel voorwaarts maar hij nam een tussenpas en vollop in de rem! stommmmmmm, naja daarna opnieuw en hij vond dat hekje toch niet zo leuk, sprong een beetje raar over! de rest ging goed

daarna nog een keer het parcours op 1.10, op 2 weigerde die....weer mijn stomme fout..... Lips are sealed ik kwam niet uit en hield hem in! ff te weinig been en stop.
maarja ff wat gevraagd hoe ik dat als best kon oplossen, hans allemaal uitgelegd, en toenw eer bij 1 begonnen! hij sprong echt super, helemaal foutloos en zo lekker!

over 2 weken weer gewoon les van hem!
oja mensen, wie dit wil doen, 1x in de maand is dat bij ons!

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:45

ik moet efuh kijken of ik ook een keer medoe.
meschien is het handig als je de data`s naar mij toe pb.
dan kan ik ze bij OWF neerhangen.'
er zijn meestal wel menses die mee willen doen.
en ook de telefoon nummers dat zouwel handig zijn.
alvast bedankt.
groetjes daphne

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:42

hehe ik ken er zo nog die irri kunnen doen Haha!
Toch wel leuk dat je dat parcours van 1m10 daarna foutlos gesprongen hebt!! Doe ik je niet na.
Ik zou heel graag komen oefenspringen bij jullie, maar ik vrees ervoor dat het veel te ver is Huilen Wij hebben op de manege ook oefenparcoursen maar dat is net als gewone jumping en dus zonder instructie derbij Boos! Dus ga ik de volgende keer 's middags gaan springen, dan moet ik niet betalen, en kan zoveel oefenen als ik wil, terwijl je 's avonds maar 1x ofzo mag en moet betalen Lachen
xxx

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 15:06

oeh ja wel vervelend, nou nu heb je instructie en als het springen niet gaat, dan helpen ze echt goed,
en later spring je nog ene keer! de hoogte mag je zelf weten en moet je van te voren aangeven! ik had namelijk ook 60cm kunnen springen hihi

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:51

haha of 20 cm.
dan struikelt tobias er zeker nog over.

maar wel tof dat je al Z mag starten.
ik spring nu pas L

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 17:58

mrnino schreef:
haha of 20 cm.
dan struikelt tobias er zeker nog over.

maar wel tof dat je al Z mag starten.
ik spring nu pas L

ach ja, ik heb heel ergggggggg lang in de L gezeten! maar dat is wel goed geweest want binnen 5 M wedstrijden mocht ik al Z springen! maar ik blijf nog lekker ff hangen!
dus zorg gewoon dat je lekker in de L springt en niet meteen bij 10 overgaat naar de M, ik zie zoveel mensen die dat doen en er dan niet meer uitkomen! beesten gaan allemaal in de stoP!

succes verder en ik zie e vast nog wel is op wedstrijd
xxx

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:57

ik heb ook pas 7 L wedstrijden gesprongen en anders was ik ook gelijk doorgegaan naar het M maar nu mag ik naar de Gelderse Kampioenschappen en daarom w8 ik nog maar effe 3 wedstrijden dat maakt toch niet uit.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:53

Misschien kom ik ook nog wel een keer, maar niet als ik het weekend wedstrijd heb of als ik de avond ervoor bij Hans mijn les af moet zeggen...*LOL* Dan schiet het namelijk niet echt op Haha!
Heb trouwens Hans zijn belofte dat hij me volgende week zondag op stroet gaat helpen *LOL* Hij moest toch zelf ook springen Haha! Daarna hadden we nog de discussie dat ik hem nu zeker niet meer liet winnen door er in de barrage een balk af te knallen...Tong uitsteken