ook een proef M1 HC starten? Ik heb het zogauw niet kunnen vinden in het wedstrijdregelement van de KNHS. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook een proef M1 HC starten? Ik heb het zogauw niet kunnen vinden in het wedstrijdregelement van de KNHS. 
maar heb inderdaad naar de KNHS gebeld. De vriendelijke dame die ik aan de lijn kreeg, zei dat het inderdaad mag mits de jury er geen probleem van maakt.
venga schreef:Ik kon het er niet in vindenmaar heb inderdaad naar de KNHS gebeld. De vriendelijke dame die ik aan de lijn kreeg, zei dat het inderdaad mag mits de jury er geen probleem van maakt.
jury schreef:venga schreef:Ik kon het er niet in vindenmaar heb inderdaad naar de KNHS gebeld. De vriendelijke dame die ik aan de lijn kreeg, zei dat het inderdaad mag mits de jury er geen probleem van maakt.
en dan kom je op de wedstrijd aan, vraag je het de jury en maakt hij/zij bewaar...... wat dan?

als het in het reglement staat en je voldoet aan de eisen, dan kan een jury moeilijk zeggen dat hij het niet wilt ??
Prisca schreef:Lastig ik heb het ooit ook willen doen maar door de hoeveelheid inschrijvingen wees de vereniging het al af ik weet dat de jury's er ook niet dol op zijn. In de dressuur in het algemeen zijn er niet dol op en doen het liever niet.
Tja wijst de jury het af kan je ook geen 2de proef L2 meer rijden want die zijn dan al of voorbij of andere ring die vol is. Zou lekker ergens onderling kijken.
Bij springen is het geen probleem maar ja rond is niet een 2 minuten.