Vervoer mini Appaloosa veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Monipony

Vervoer mini Appaloosa veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:20

Over een week of acht kan ik mijn mini Appaloosa hengstenveulen ophalen (Yessss!!!), nu vraag ik mezelf af waar ik een trailer kan huren in de omg. Flevoland, waarin ik hem veilig kan vervoeren. De meeste verhuurbedrijven hebben alleen anderhalf en 2-paards trailers. Wie heeft er sugesties?

Vjestagirl

Re: Vervoer mini Appaloosa veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 02:26

Los in een 1,5 paards trailer zetten. Stangen eruit (hoewel ik denk dattie daar weinig last van heeft), achterluik goed dicht en deurtje goed dicht. Niets aan de hand

poesnoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 05:32

Dat ik mijn welsh a pony kocht was hij 5 maanden die hebben wij vervoer in een 2 paards trailer. Had aan de kant waar hij stond een pallet aan de voorkant gedaan zodat hij niet onder de stang door kon. Hij stond gewoon los en het ging allemaal prima. Maar denk dat je het ook makkelijk los in een 1,5 paards trailer kan vervoeren. Het is een mini dus moet kunnen. En waar je een trailer kan huren moet je even opzoeken via internet bijv. Op de telefoongids.nl. Kom niet uit die buurt dus verder weet ik dat niet.

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 06:11

Ik heb mijn 2 mini's ook gewoon los vervoert in me 2 paards trailer, Heb alles erin laten staan alleen aan de voorkant 3 balen hooi opgestapeld zodat ze geen rondje konden wandelen Knipoog
Ze waren 6 mnden oud en erg grappig gezicht toen er 2 van die kleine pantoffels uit een super grote trailer kwamen wandelen.
Ohja en een flinke berg zaagsel er mochten ze vallen onderweg.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:02

vd burgwal in lelystad daar kan je trailers huren