strandrit

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pennyhoefjes

strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 12:33

Hallo!

Mijn moeder heeft vroeger veel paardgereden, tot ze van haar paard viel, ze had een scheurtje in haar ruggenwervel,
ze durfde niet meer paard te rijden toen.
dit is inmiddels 2 of 3 jaar geleden,
ze zou wel weer durven rijden zecht ze,
En wat ze altijd al had willen doen is een strandrit maken,
Ze is maandag 18augustus jarig, en ik wil haar graag een strandrit kado doen,
Weet iemand een leuk aderes, waar ze, met haar vriendin heen kan gaan, wel een beetje
een lange rit, want wij wonen in limburg, dus het is best ver weg om bij het strand te komen, dus we komen niet voor een uurtje ofzo,
Alvast heel erg bedankt! Lachen
xx

GWENNx

Re: strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:02

http://www.manegegrol.nl
dit is een strandrit van 1.5uur wel enkel voor gevorden mensen.
Maar misschien kan je een keer bellen om te vragen of ze niets kunnen regelen als jullie met een grote groep gaan.
(men pa heeft ook eens een bedrijfsuitstap naar daar gemaakt en dan hadden ze het dr helemaal geregeld dat ze 1 groep waren en op hun niveau bleven Tong uitsteken )

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:05

Hier ben ik al 2x geweest Ja

http://www.manegeelzenhof.nl/

Elke keer weer hartstikke leuk en leuke pony's. En de rest van de dag kan je ook nog gewoon op Texel rondhangen, heerlijk!
Daarnaast zit ook nog een manege die kan je ook nog proberen Lachen
(Alleen t'is natuurlijk wel ver weg vanaf Limburg)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:08

Ik lees dat je moeder door de val niet meer durfde te rijden en nu na 2/3 jaar het weer wil proberen, maar is het dan wel handig om direct met een strandrit te gaan beginnen? Zou ze niet eerst in de bak het vertrouwen terug willen krijgen?....

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:26

it_is_me schreef:
Ik lees dat je moeder door de val niet meer durfde te rijden en nu na 2/3 jaar het weer wil proberen, maar is het dan wel handig om direct met een strandrit te gaan beginnen? Zou ze niet eerst in de bak het vertrouwen terug willen krijgen?....

Kijk, dat vind ik nou een verstandige reactie! Dat dacht ik namelijk ook al Bloos

Mariedb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:28

idd niet zo verstandig... rijden verleer je niet maar het is toch altijd wennen en meteen een strandrit waarbij de paarden op het strand zeker niet netjes blijven draven is dan voor de 1e x geen goed idee;)

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:09

Ik ben het idd wel met de andere eens. Maar als je er nog een zoekt. Ik ben vorige week naar een manege in Zeeland geweest. Waar je 2,5 uur rijdt, op het strand, maar ook door het bos en de duinen. De site is: http://www.dezwaanhoek.nl Succes!

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:18

www.ponyhof.nl

hoef je niet perse te galopperen. er zijn ook rustige ritten over het strand.