Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabesk schreef:pb huertecilla eens, volgens mij heeft hij ook een soort bed en breakfast ofzo
idefix4 schreef:De gids vertelde wel dat je het beste kunt gaan in het voorjaar of najaar. Dan is alles nog groen en fris. In de zomermaanden verdord een groot deel van de binnenlanden.
), een zwembad, lekker weer. Let er wel goed op dat je transfer van het vliegveld naar de accomodatie goed geregeld is (is bij ons 2x fout gegaan en dat resulteerde erin dat we tot 2x toe heel lang op het vliegveld hebben staan wachten zonder dat iemand wist dat wij kwamen)
charmar schreef:Eigenlijk soort v ponykamp in Andalucia.
: fijne paarden (zowel hele rustige brave paarden als pittige paarden), nette accomodatie en een mooie omgeving.
, mijn rij-ervaring, of ik ook in de bergen had gereden en zo voorts. Met die informatie kreeg ik een paardje toegewezen. Er was een Nederlandse dame van ruim 60 bij, die hij zijn meest trouwe paardje gaf. En ook zij was heel tevreden met haar paard. Hij informeerde ook regelmatig of alles goed was. Dan waren er nog 2 belgen bij, die pochten dat ze al veel ervaring hadden in de Ardennen. Zij kregen paarden die heter waren. Ze waren daar minder blij mee. Hij bewees met het ruilen van paard, dat de ruiter dat op zijn geweten had en niet het paard. En de zesde was een jongen van mijn leeftijd uit barcelona.
Het was een heel gave rit met veel randjes en kliffen enne... ik heb het zonder inlegkruisjes drooggehouden hoor!
Overdrijven is ook een vak.