Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rij je straks 3x dezelfde proef omdat je maar paar x per jaar mee kan doen lekker saai...
Thats_Me schreef:Pff dat 3 pp dat is wel weer lekker geldtrekkerij zegRij je straks 3x dezelfde proef omdat je maar paar x per jaar mee kan doen lekker saai...
Ben benieuwd hoe ze dat in je paspoort gaan verwerken. Die van mij gaat nog niet eens tot de F20
Heb trouwens de nieuwe proeven nog niet online zien staan. Zal vast nog wel gebeuren maar waar en wanneer geen idee.
Anders even vragen bij de manege? Wellicht hebben die proeven liggen. Of kopiëren uit andermans boekjes? daniella74 schreef:Thats_Me schreef:Pff dat 3 pp dat is wel weer lekker geldtrekkerij zegRij je straks 3x dezelfde proef omdat je maar paar x per jaar mee kan doen lekker saai...
Ben benieuwd hoe ze dat in je paspoort gaan verwerken. Die van mij gaat nog niet eens tot de F20
Heb trouwens de nieuwe proeven nog niet online zien staan. Zal vast nog wel gebeuren maar waar en wanneer geen idee.
Nee, dat is geen geldtrekkerij. Als je niet weet wat ergens vna de reden is moet je ook niet zomaa ruitspraken doen. Er zijn teveel ruiters die in de F8/F9 dermate vastlopen omdat ze echt nog niet aan dat niveau toe zijn maar wel elke wedstrijd net aan hun PP hebben gehaald in de eerdere proeven.
En als je beter had gelezen dan had je nu geweten dat de proeven ook niet online komen te staan

Het ligt namelijk niet aan de proeven maar aan de manier van lesgeven + of er manegepaarden zijn die het niveau aan kunnen.
Ciaraaa schreef:FNRS proeven zijn niet meer te downloaden,
omdat je tegenwoordig een mapje moet aanvragen met de proeven en theorieteksten erin. Voor meer info kan je volgens mij kijken op de FNRS site!
daniella74 schreef:Samantha, je moet echt 3 PP voortaan halen. De paspoorten zijn daar idd nog niet op ingericht.