dressuurproeven.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie87

dressuurproeven.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 22:12

Hoi,

In September ga ik weer voor het eerst officieel starten, nu heb ik alleen een verouderd proevenboekje en dacht ik ik ga eens op www.dressuurproeven.nl kijken wat nu de up to date proeven zijn.
ik start gewoon in de B en ik dus het kopje basisdressuur geopend en dan proef 3 en 4, nu staat er bij beide proeven bovenaan op het "protocol" zeg maar (hierboven aan --> http://knhs.nl/objects/00001172.pdf) UITGAVE 2006, deze proeven zijn dan toch ook verouderd of zijn dit de proeven die nu op wedstrijd verreden worden?
ik snap het niet meer, kan iemand mij alsjeblieft helpen voor ik de verkeerde proeven ga oefenen en erger nog de verkeerde proeven start...

Alvast Bedankt.

laliz

Re: dressuurproeven.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:14

De nieuwe proeven zijn op 2006 ingegaan, het zijn dus de goede. Dit kan je ook zien aan het binnenkomen, je hoeft niet meteen meer te groeten.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 22:16

Dat wist ik inderdaad maar ik dacht dat er elk jaar nieuwe proeven zouden zijn, dit ook omdat er elk jaar nieuwe proevenboekjes zijn.... (of heb ik dat mis?)

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:18

Kijk maar eens rond hoe vernaggelt proevenboekjes er vaak uitzien, door regen enzo. Nagelbijten / Gniffelen
Er komt alleen een nieuwe wanneer de proeven veranderen.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 22:20

ik zal er eens op letten op concours haha oke dan weet ik nu dus eigenlijk al genoeg, zou wel een grote blunder zijn om op je eerste wedstrijd een verkeerde proef te rijden hahaha