Ik zag deze rijlaarzen zo net. Voor maar 70 euro! Er staat bij dat het synthetisch leer is... Maar wat is dat precies... Nepleer ofzo?? Weet iemand of dit een beetje goede laarzen zijn??? Hier is de link naar de site met een foto en tekst er onder:
Ikzelf heb gaiters en rijlaarzen van synthetisch leder.Ik ben er helemaal fan van.Het zit lekker blijft mooi en makkelijk schoon te maken. De laarzen op de foto vallen trouwens wel laag uit! (ikzelf heb de gaiters van HH en de laarzen van saxon)
Ik heb wel is synthetisch leren chaps gepast, maar ik vind het maar lelijk. Persoonlijk zou ik dan doorgaan voor echte leren. Dat blijft ook langer mooi denk ik.
synthetisch leer is puur plastic, kunststof, niets bijzonders. Fabrikanten verzinnen tegenwoordig steeds meer om wat te heel eenvoudigs een luxe naam te geven. Eurostar spant de kroon met synthetische rundlederen laarzen. Is dus niets bijzonders.
ik kreeg een mail van mr ed met de zomer uitverkoop.. veel dingen gaan voor minder de deur uit.. zo strond er ook een aanbieding van Saxon.. ik rij maar 2x in de week dus dan slijten ze toch niet zo heel erg snel??? zelf vind ik lerenrijlaarzen ook mooi maar voor 2x in de week leren te kopen vind ik beetje duur ze zijn nu €69.00 dat vind ik niet duur!! gaan ze niet super zweten??
ik heb de laarzen ook,, ik voind ze erg lekker zitten, voor de training gebruik ik ze. ik heb ze nu al een paar maanden en dat valt er niet aan te zien. ik zou zeggen als je 2x in de week rijd kun je er best lang plezier van hebben
ik ook,, 1 ding is wel zo.. het inlopen van de laarzen kost wat tijd en het voelt niet fijn, als ze eenmaal naar je voeten staan,, zitten ze heerlijk,,