[EG] Visioen, 6-jarige ruin (KrackCxDoruto)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Knuffie100

[EG] Visioen, 6-jarige ruin (KrackCxDoruto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 21:20

Ik ben op zoek naar de oude eigenaar van Visoen (04-05-2002, KrackC x Doruto) of iemand die dit paard kent. Het paard staat te koop bij een handelsstal en heb een beetje mijn twijfels (dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan de verkoper..).

PieterBel

Re: [EG] Visioen, 6-jarige ruin (KrackCxDoruto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:51

Dit is de oude tekst die ik nog via google te zien krijg van een marktplaats advertentie:

Advertenties van Jansen van den Hout uit Haghorst , Noord-Brabant ...Mooie goed bewegende 6 jarige bruine ruin van Krack C x Doruto Naam Visioen Geboortedatum 04 05 2002 Stokmaat ca 170 cm Braaf en goed gereden is L 1 ...
kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Bui%3A83308%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anum... - 142k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

http://www.jansenvandenhout.nl/nl_index.html
Hier staat hij nu te koop.
Laat het paard in ieder geval klin. en rontg. keuren als je hem koopt.Ze bieden daar ook vaak paarden aan met een bemerking (weleens gebeld en dan gevraagd of een paard helemaal klin. en rontg. in orde was. En dan kreeg ik NEE te horen maar wel dat er een verzekering bij zat).

Hij heeft bij rijvereniging De Ronde Venen gelopen met 2 amazones:
Pauline Athmer reed L1 met hem.
Else Ringnalda reed M1 met hem.

Succes verder.

Knuffie100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 14:23

Ja dat klopt: ik heb het paard daar gezien. Pauline Athmer rijdt een andere Visoen... Helaas, wel bedankt voor je tip!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:11

Oké, die Visioen is wel een Krack C volgens startlijsten.
Succes en bel anders de KNHS. Die weten wie er L met hem heeft gereden en hebben meer info over de ruiter/amazone.

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:19

Ik weet dat dit een oude topic is, maar zou dolgraag ook meer van dit paard te weten komen.

Deze ruin, inmiddels net 9 jaar geworden is mijn kostbaarste bezit, naast mijn lieve man en andere beestjes natuurlijk!

De schat heeft wat problemen gehad, maar het gaat ontzettend voor de wind met hem en hij doet supergoed zijn best!

Zou het wel leuk vinden oude eigenaren en of foto's te vinden van hem.

Wie helpt?!

Groetjes Yvonne