Hoe de maat van chaps weten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

Hoe de maat van chaps weten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 19:29

Voordat ik heel bokt over mij heen krijg, ik kan beter naar Divoza toe gaan en daar kijken welke maat ik heb
    maar omdat wij haast nooit naar Divoza gaan en ik afhankelijk met vervoer van mijn ouders ben.. Gaat dit niet zo makkelijk.

Ik heb een hele domme vraag, zoekmachine gebruikt, google gebruikt, wiki gebruikt, gevraagt aan mede-topicleden. Maar ik
    kom er niet uit. Ik wil namelijk chaps, nog nooit gehad maar het lijken mij fijne dingen, maar ik moet wel de maat weten. En ik weet
    dus niet hoe ik dat kan opmeten. Wie oh wie help mij even? Bloos

Nouvel

Re: Hoe de maat van chaps weten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:42

Ze meten vaak verschillend, dus je moet even goed nagaan hoe ze opgemeten zijn.
Maar meestal is het de kuitwijdte, die meet je op het dikste punt van de kuit, en de hoogte is verschillend, de ene keer vanaf de zijkant, de andere keer de achterkant...

Het prettigst is toch om ze aan te passen, zodat je weet welk model jou het beste past...
Maar je kunt je onderbenen vast aan alle kanten opmeten zodat je een beetje weet in welke richting je moet zoeken... Knipoog

Succes!

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:13

Hangt ervan af
de chaps van patrie bv (gaithers?) werken met de kuitmaat e.d
maar ik heb er van Kentaur en kieffer gehad en die gingen gewoon met S M L XL XXL.
Dus dat is een kwestie van passen.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:27

Na lang twijfelen vinden mijn ouders het toch niet goed om ze via internet te bestellen Nagelbijten / Gniffelen, dus heb ik morgen een heel klein gaatje gevonden om te passen Haha!

Verder bedankt voor het helpen! Haha!