Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisalotte98
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 16:56

Ik heb gister deniros aan laten meten nu heb ik ze besteld met een extra hogeboog
Maar dit is eigenlijk niet gemeten ?
Weet iemand hoe dit werkt?

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:26

de boog heeft een standaard hoogte, bij extra komt er een extra aantal cm bij. Hoeveel weet ik niet precies. Maar waar het op neer komt is dat het een standaard maat is die iedere laars met extra hoge boog krijgt. Bijv altijd 7 cm.

Lisalotte98
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:36

SBravour schreef:
de boog heeft een standaard hoogte, bij extra komt er een extra aantal cm bij. Hoeveel weet ik niet precies. Maar waar het op neer komt is dat het een standaard maat is die iedere laars met extra hoge boog krijgt. Bijv altijd 7 cm.

Bedankt nu snap ik het was al bang dat het verkeerd was gegaan haha

absque_dubio

Berichten: 7849
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 11:34

Ohja nog even voor de foto, blauwe DeNiro laarzen met een blauw jasje. Even een beroerde foto maar hier zie je de kleuren het beste op. Ben heel erg blij met mn laarzen, vind ze nu minder fel/eng blauw dan ik eerst dacht. :+
Afbeelding

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:52

Ik heb vorige week deze laarzen gekocht voor het springen <3 Wilde wat minder geld uitgeven dan aan m’n dressuurlaarzen, en dat is niet heel slecht gelukt. Merk wel dat het voetbed wat minder is dan die van m’n polo’s, maar ze zitten eigenlijk al best wel fijn.
Afbeelding

De boog is blauw/grijsachtig
Afbeelding

Complete set
Afbeelding

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:20

Heel mooi!

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:35

Hier ook eeeindelijk m'n laarzen op kunnen halen!

Afbeelding

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:46

Die zijn zoooooo prachtig!!! <3 <3

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:43

Idd heel mooi!!!

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 00:45

x_Milou schreef:
Ik heb vorige week deze laarzen gekocht voor het springen <3 Wilde wat minder geld uitgeven dan aan m’n dressuurlaarzen, en dat is niet heel slecht gelukt. Merk wel dat het voetbed wat minder is dan die van m’n polo’s, maar ze zitten eigenlijk al best wel fijn.
[ [url=m/1yfKWG.jpg]Afbeelding[/url] ]

De boog is blauw/grijsachtig
[ [url=m/t8aVDP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Complete set
[ [url=m/XZUSKn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Grappig, ik heb precies dezelfde maar dan met andere zolen! Voor €50,- meer had je voor de Vibram zool kunnen kiezen, die zijn hetzelfde als van het polo model.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 00:45

_coquette_ schreef:
Hier ook eeeindelijk m'n laarzen op kunnen halen!

[ [url=m/ey6kd1.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 00:18

Jaime_ schreef:
x_Milou schreef:
Ik heb vorige week deze laarzen gekocht voor het springen <3 Wilde wat minder geld uitgeven dan aan m’n dressuurlaarzen, en dat is niet heel slecht gelukt. Merk wel dat het voetbed wat minder is dan die van m’n polo’s, maar ze zitten eigenlijk al best wel fijn.
[ [url=m/1yfKWG.jpg]Afbeelding[/url] ]

De boog is blauw/grijsachtig
[ [url=m/t8aVDP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Complete set
[ [url=m/XZUSKn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Grappig, ik heb precies dezelfde maar dan met andere zolen! Voor €50,- meer had je voor de Vibram zool kunnen kiezen, die zijn hetzelfde als van het polo model.


Ik had ze met een klein beetje spoed nodig, en deze hadden ze kant en klaar staan O:)
Qua prijsverschil valt dat inderdaad mee! Mag ik vragen wat je (in Nederland?) betaalt voor zulke laarzen? Mag uiteraard in pb

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:36

_coquette_ schreef:
Hier ook eeeindelijk m'n laarzen op kunnen halen!

[ [url=m/ey6kd1.jpg]Afbeelding[/url] ]

WAUWWWWW <3

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:07

Ik zoek, samen met een vriendin, zachte kalfsleren laarzen. Wat ik zo uit het topic haal zijn de instapmodellen van de niro dan prima? Ik voel gewoon echt te weinig paard met mijn huidige petries, zo irritant.
Ik lees dat de instapmodellen natuurlijk sneller slijter maar ik rij zelf ong. 3x per week 1 paard. Het liefst wil ik ze in het bruin en glad leer, ik heb uit het topic gelezen dat het ruwe leer sneller slijt? Al zie ik dat ik dan alsnog uitkom op rond de 420€ voor een instapmodel... -O-
Iemand hier die een van die laarzen al langere tijd heeft en iets kan vertellen over hoe de laars zich houd?

absque_dubio

Berichten: 7849
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:14

Ik heb volgens mij de De Niro Ottaviano en de Petrie Coventry. Beide zacht leer wat lekker zit. De Niro heb ik sinds kort, en vind wel dat het erg gevoelig leer is en snel vouwen/beschadigingen zichtbaar. De Petrie heb ik al langer staan (ooit tweedehands overgekocht en zelf al een tijd intensief gebruikt), het nieuwe paar Petrie's ga ik deze week ophalen dus dan kan ik meer vertellen over hoe snel deze 'veranderen'.

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:16


Capriootje

Berichten: 6754
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:20

Ik heb bruine tricolore in glad leer. Nu ruim 3 jaar dagelijks in gebruik en blijven prima. Als ik ze even poets zien ze er netjes uit op 1 beschadiging van m’n beugel na. Voor de prijs echt prima laarzen :j

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:29

Ik heb ook de tricolores in glad leer, nu zo’n 4 jaar. Het laatste jaar wel weinig gebruikt, omdat ik ze eigenlijk te krap zijn. Voor de prijs op zich een prima laars. Het leer is alleen wel minder sterk dan bijvoorbeeld het leer van mijn petrie athene, maar mag ook wel voor deze prijs. Ze beginnen nu aan de achterkant wel te slijten en de binnenkant is het vrij dun geworden, ook zit er een scheurtje in het leer bij de knik van de voet (vet ze zelf zelden in dus zal ook daar wel aan liggen). Het is wel een hele soepele laars. Ik denk dat de ottaviano wel langer mee zal gaan, maar is natuurlijk ook weer een stuk duurder.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:41

minouesmee schreef:
Bedoel je de tricolore? Want die is hier €324.

https://drunensruiterhuis.nl/nl/ruiter/ ... 20766.html


die ja! ik geloof dat ik op de site te ver heb doorgeklikt naar de andere modellen, die bv zo'n extra kapje hebben met pythonleer oid. ik/wij zoeken gewoon een mooie strakke glad-leren laars zonder steentjes etc.
bedankt voor de reacties! :) ik heb nog even bij de divoza de ego-7 laars aan gehad maar ik neig toch meer naar de niro en wil die eerst aanproberen voor ik een definitieve aankoop maak. mijn huidige petrie melbournes heb ik ook nog maar een jaartje maar doordat het een instapmodel is met een coating over het leer, blijven ze mij te stijf. eerst even goed uitproberen voor ik weer paar honderd euro uitgeef... :+

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:17

Geen probleem! Zonder steentjes en etc zijn ze een stuk goedkoper.

Mijn zusje heeft ook de petrie Melbourne en die zijn na een half jaar best soepel. Niet zoals deniro’s, maar het zijn zeker geen kachelpijpen.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:39

Ellen_ov schreef:
minouesmee schreef:
Bedoel je de tricolore? Want die is hier €324.

https://drunensruiterhuis.nl/nl/ruiter/ ... 20766.html


die ja! ik geloof dat ik op de site te ver heb doorgeklikt naar de andere modellen, die bv zo'n extra kapje hebben met pythonleer oid. ik/wij zoeken gewoon een mooie strakke glad-leren laars zonder steentjes etc.
bedankt voor de reacties! :) ik heb nog even bij de divoza de ego-7 laars aan gehad maar ik neig toch meer naar de niro en wil die eerst aanproberen voor ik een definitieve aankoop maak. mijn huidige petrie melbournes heb ik ook nog maar een jaartje maar doordat het een instapmodel is met een coating over het leer, blijven ze mij te stijf. eerst even goed uitproberen voor ik weer paar honderd euro uitgeef... :+


Jaa precies, als je ze allebei aan gehad hebt kun je gemakkelijker een beslissing maken. De tricolore zal sowieso niet te stijf zijn. Een veel soepelere laars ga je denk ik niet snel tegenkomen. Zonder laarzenspanners blijven ze ook echt niet uit zichzelf staan.

suzannebootx
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:23

Mijn de Niro dressagio's <3
Niet nieuw wel heel mooi

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:56

suzannebootx schreef:
Mijn de Niro dressagio's <3
Niet nieuw wel heel mooi


Zit geen foto bij?

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:26

Even heel hard huilen |o Afbeelding

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Doen ze hier wat aan denken jullie of zullen ze t er gewoon uit halen? Lijkt mij dat t wel een functie heeft..

Lisalotte98
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-18

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:28

Bij mij zijn de laarzen verkeerd geleverd, drunen zegt dat ze ze opnieuw bestellen met spoed
Iemand enig idee hoelang dat duurt