Regendeken met veel ruimte bij schouder (pony)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jellybean

Regendeken met veel ruimte bij schouder (pony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 13:17

Mijn pony is breed in de schouders en ik zoek een ongevoerde waterdichte regendeken voor hem. Hij heeft maat 155 (onderlengte, 115 gemeten met Bucas meetlint) maar omdat die dekens op de schouders zo klein vallen staat hij onder een 165 (die op zijn knieën valt).

HH, IR, BR, Bucas heb ik geprobeerd maar die vallen allemaal te smal voor.

De Bucas Big Neck lukt niet want die zijn er vanaf maat 175 en dat is te groot.

Klopt het dat Rhino dekens ruim op de schouders vallen? En zijn deze in kleine maten te krijgen?

Iemand nog andere suggesties?

FriesWytske

Re: Regendeken met veel ruimte bij schouder (pony)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:24

Waarom wil je een regendeken gebruiken? Ze kunnen best zonder. Worden ze echt niet ziek van. Die van mij krijgen nooit een regendeken om buiten.

jellybean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 15:26

Mijn vraag is niet OF ik een deken moet gebruiken maar WELKE mijn paard zou kunnen passen.

Maar als je het graag wilt weten: hij staat 24/7/365 buiten zonder beschutting en als ik 's avonds gereden heb wil ik hem niet met koud en nat weer zo wegzetten. In het late najaar / winter dus.

Je krijgt nu nog korting op dekens, als het najaar is niet meer dus koop ik hem liever nu (studentenbudget hé?). Clown

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:58

De Wetaher Beeta Landa lite is ook erg fijn voor een brede pony. Die heeft mijn moeder haar brede haflinger ook.

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:26

je kunt ook bucas tussenborststuk kopen. past ook op andere dekens, maar dan moet je de gespen om laten naaien. die zitten nl. anders bij bucas.