Ik ben op zoek naar een dames wedstrijdjasje maat 48/50. Wie heeft er ook deze maat en welk model kan je mij aanraden. En waar kan ik het kopen/bestellen. De meeste ruitersportzaken gaan maar tot 46. En ik heb nog maar 1 webshop gezien waar je grotere maten kunt bestellen. Is de keuze maar zo beperkt. Ik zie toch meerdere stevige amazones te paard. Wie helpt?
Ik kan je niet helpen gezien ik een maat 36 heb maar heb even voor je mee gezocht. Mischien dat je er zelf ook al achter was gekomen maar op ootman hebben ze wel een pikeur jasje maat 48 (pikeur diana) terwijl hij bij divoza tot 46 gaat. Dus zal mischien ook per winkel schelen? Hoop dat je er wat aan hebt. Iig suc6 met je zoektocht!
Nobel01
Geplaatst: 28-07-08 12:26
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ooit mazzel gehad bij een zaak, maar dat was echt toeval. Vind het namelijk ook echt een drama om aan een goed jasje te komen. Rij nu met een jasje van XL equestrian, gewoon op de gok besteld, zit best maar is niet mooi....dus ik ben ook wel benieuwd of er nog meer suggesties komen!
Dit is een ruitersportzaak waar men ook grotere kleding verkoopt. Ik heb even naar de rijjasjes gekeken en die zijn allemaal ook in de grotere maten verkrijgbaar.
Bedankt voor de reacties! Ik wil even laten weten dat ik een jasje gevonden heb. Horka central europe. Deze gaat tot maat 50 in de damesmaten en valt heel mooi getailleerd. bedankt voor het meedenken. Nu nog succes hebben in mijn B debuut.