Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Storm76 schreef:Het ligt er helemaal aan, als een paard bij mij in de ring in de B of de L iets achter de LL komt en de nek niet het hoogste punt is, maar wél mooi van achter naar voor blijft lopen en goed in aanleuning blijft, vind ik dat geen grote fout en zal ik het ook niet afstraffen, hoogstens even benoemen.
Storm76 schreef:Het ligt er helemaal aan, als een paard bij mij in de ring in de B of de L iets achter de LL komt en de nek niet het hoogste punt is, maar wél mooi van achter naar voor blijft lopen en goed in aanleuning blijft, vind ik dat geen grote fout en zal ik het ook niet afstraffen, hoogstens even benoemen.
Een paard wat stevast te diep loopt, de aanleuning verliest en de impuls, zal ik wel flink afstraffen.

)
Roxx schreef:Ik zou het ook terecht vinden hoor, als ik er commentaar op zou krijgen. Daarom verbaast het me ook zo dat ik er eigenlijk nooit commentaar op heb gehad. Maar ik merk aan de reacties van juryleden hier dat ze het, onder bepaalde omstandigheden, in de B en L nog niet zo erg vinden. Dan zal het daar blijkbaar in zitten, want we rijden nu L2.
Roxx schreef:Maar het gaat me in dit topic dus om een verkeerde hoofd/hals-houding die eigenlijk niet afgekeurd wordt. Sterker nog: blijkbaar gewaardeerd wordt.