paspoort aanvragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

paspoort aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 17:20

ik heb nu al paar maandjes mijn eigen pony, maar de dierenarts was er vandaag om haar te enten en mijn vriendin haar pony ook, en die zei dat we wel een paspoort konden laten aanvragen, nou zit ik met het probleem: mijn pony is gechipt, code weet ik niet precies, en ik heb er geen papiertjes bij zitten, weet niet eens welk ras het is. (zit zelf te denken aan een welsh)

heeft iemand tips hier over?

flyfly

Re: paspoort aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:30

Wij hebben ook een pony gehad zonder papier en daar zat een KNHS-paspoort bij. Als je van plan bent om concoursen te gaan rijden zou je het daar eens kunnen proberen.

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:32

Je kunt bij iemand vragen om zo'n ding waarmee je de chip kunt lezen. Ook kan je dierenarts dit doen. Die kan het ook voor je opsturen, hebben ze bij mij ook gedaan.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:34

idd wat AH_scim zegt, je kunt de DA met 'n corensspensor (of hoe dat ding mag heten) het chipnummer aflezen en dan kan hij dat nummer opschrijven en daar ook de formulieren voor opsturen zodat je je paspoort als nog krijgt Knipoog