Cap met verstelbare nekband?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Cap met verstelbare nekband?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 15:41

Hallo allemaal,

na 7 jaar ben ik weer eens toe aan een nieuwe cap (niet hard mee gevallen ofzo, maar wel heel vaak en ook best vaak laten vallen Tong uitsteken). Het was gewoon zo'n mooie zwarte waar je geen champignon van werd, of waarmee je niet op saturnus leek. Maar nu keek ik naar die nieuwe caps... help Bloos.
Ze zijn sowieso veel champignonniger, maar dat geeft net zoveel. Het irritantste is dat ze geen verstelbare nekband hebben. Het kinbandje zit dan bij mij veel te ver naar voren zodat de cap geen steun meer heeft en gaat schuiven op mijn hoofd. Ik heb er wel een paar met verstelbare nekband gezien, maar die waren ongeveer 200 euro...

Dus... wie weet er een cap met verstelbare nekband, onder de 100 euro? (kleurtje maakt niet uit)

lovey_ou

Re: Cap met verstelbare nekband?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:40

Misschien kan je het vragen in een winkel?
Misschien willen ze wel een bestellen ergens! Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 18:42

Ja, dat heb ik al wel gedaan. 'Dit is het assortiment,' zeggen ze dan.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:29

Casco en LAS hebben zowiezo caps met verstelbare nekbandjes. Andere merken vast ook wel, maar kan er even niet zo snel opkomen.

Maar in principe moet je cap vast op je hoofd zitten zonder het bandje vast te maken. Het bandje is dan voor extra veiligheid.

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:31

Casco

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:35

Casco Caps hebben idd veel verstelbare caps ja...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 19:42

Lenneke_ schreef:
Maar in principe moet je cap vast op je hoofd zitten zonder het bandje vast te maken. Het bandje is dan voor extra veiligheid.

Ja, uiteraard. Maar als ik ergens op val moet hij niet op de verkeerde manier gaan schuiven.
Ik heb zelf slechte ervaringen met casco... ze gingen altijd kapot

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:36

heb zelf ook een Verstelbare Casco gehad was er op 't laatst niet meer zo happy mee, heb me toen maar 'n nieuwe gekocht.. is dezelfde als C.S.O maar heet bij ons P.R.O (als ik 't goed heb is precies dezelfde cap alleen 'n andere naam) zit als gegoten, en idd 'n goede cap hoord eigk idd zonder kinbandje goed te zitten...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:57

Decathlon Ja Goeie capjes vanaf 14,95 euro, in allerlei kleurtjes Haha! De helmpjes hebben een schuifdingetje onder je oor, daarmee kun je het tuigje in je nek korter of langer maken ten opzichte van het andere riempje. Het schuifdingetje kun je zo hoog of laag zetten als je wil.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:36

Sheran schreef:
Lenneke_ schreef:

Ja, uiteraard. Maar als ik ergens op val moet hij niet op de verkeerde manier gaan schuiven.
Ik heb zelf slechte ervaringen met casco... ze gingen altijd kapot

Heb je de duurdere modellen van casco ook geprobeert? Ik heb slechte ervaringen met de goedkopere modellen beneden de 100 euro. Daar boven zijn ze toch echt van andere kwaliteit. Die van mij heeft dan ook geen uitneembare voering.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:49

de casco heeft er 1;)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:52