Help onze ponyclub verdwijnt! =(

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Help onze ponyclub verdwijnt! =(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 11:13

Hallo lieve bokkers Lachen
Ik rijd nu ong 1.5 jaar bij pc bronckhorst. Maar nu gaat het niet zo goed met onze ponyclub. We hebben zeeeeer weinig leden. En we kunnen er ook niet zoveel krijgen. De meeste mensen met paarden rijden bij de andere pc. Er is al veel te doen geweest over het samen gaan van onze clubs. Maar dat gaat niet door, de andere club lijkt het hier zeker niet mee eens te zijn. Boos!
Dus hoe kunnen wij meer leden werven, naamsbekentheid maken. enz enz.
We zijn eigenlijk een beetje ten einde raad Boos!

heeft iemand dus nog tips? Of zoek iemand nog een leuke ponyclub in gemeente bronckhorst?

Het is echt een supergezellige club, met hele goede lessen van een hele aardige instructrice. Onze ponyclub organiseert ondanks alles toch veel gezellige dingen . Buitenritten, ponyritjes, wedstrijden en nog veel meer. Daarom zou ik het ook zo erg vinden als de pc weg ging Boos!

groetjes eileen

Inujojo

Re: Help onze ponyclub verdwijnt! =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:21

Pfff, mij is altijd verteld dat de beste manier om naamsbekendheid te krijgen, het boeken van successen op wedstrijden is. Verder, heeft je ponyclub een website? Dat kan ook helpen natuurlijk als die er nog niet is, want als mensen nergens kunnen zien dat het er is, hoe moeten ze dan weten dat jullie ponyclub bestaat? Verder lijkt het organiseren van federatie wedstrijd mij niet zo'n geweldige manier om leden te werven, daar komen alleen mensen op af die al bij een ponyclub zitten. Misschien kan de club een grote onderlinge wedstrijd organiseren voor iedereen uit de omgeving, ook mensen die niet bij een ponyclub zitten, en het dan flink aanplakken rond plekken waar veel mensen komen, zoals supermarkten...
Ik ben totaal niet goed met dit soort adviezen, maar ik hoop dat het iets helpt. Heel veel succes ermee in ieder geval..

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 13:50

Misschien kan je een soort opendag houden waarbij iedereen wat doet en dat je dan allemaal mensen met pony's ofzo uitnodigd?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:32

Wat is de reden dat de andere club interessanter is? Is die veel goedkoper, een beter oefenterrein, bekende instructeur aangetrokken?

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 10:57

bedankt iedereen, De andere club is al veel ouder. Het is gewoon de zelfde bak maar andere instructie. (naar mijn idee niet echt super, is ook al veel over te doen geweest in de andere club Knipoog ) Omdat die club zo oud is, zitten alle oude ingezetenen daar. Dus iedereen gaat naar de club waar of dat paard heeft gereden, of dat de opa of oma daar altijd heeft gereden enz enz. Boos! dus dat is erg lastig.
En wij hadden laatst bbq met de club, en toen zat ik bij de voorzitter en de instructrice ( jaja ik pak het groots aan Tong uitsteken Bloos) en toen hadden wij het erover dat er misschien een ukken les moest komen! Tong uitsteken Allemaal kleine kindjes met hun shetjes, want als die eruit zijn gegroeid, kunnen ze met hun nieuwe grotere pony bij ons in de les ! Haha! dat leek ons wel een goed idee Bloos alleen moeten we dan wel ukken vinden! Tong uitsteken