Het is dus gewoon nog toegestaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sparretje schreef:Voor zover ik begrepen heb zijn stands op FNRS aangesloten maneges niet meer toegestaan. De Amsterdamse Manege is daar echter een uitzondering op aangezien het een monumentaal gebouw is.
Umpiedumpie schreef:sparretje schreef:Voor zover ik begrepen heb zijn stands op FNRS aangesloten maneges niet meer toegestaan. De Amsterdamse Manege is daar echter een uitzondering op aangezien het een monumentaal gebouw is.
bedoel jij niet de hollandsche manege in amsterdam?
Of is de Amnsterdamse ook monumentaal?
Goed lezen valt niet altijd mee..... sparretje schreef:Voor zover ik begrepen heb zijn stands op FNRS aangesloten maneges niet meer toegestaan. De Amsterdamse Manege is daar echter een uitzondering op aangezien het een monumentaal gebouw is.
K vind t eigenlijk ook geen doen voor die beesten, heel de dag maar tegen een muur aan staan loeren en alleen even dr uit mogen als je moet lopen zodat ze eigenlijk even hun kont kunnen keren :S Femke16 schreef:ja, ze mogen er idd wel in staan.maar, bij maneges waar dit dus gebeurt krijgt de manege geen veiligheids ... iets wat dus voor een mindere naam zorgt. Daarom verandert het hopenlijk ook snel. Jammer genoeg heb ik daarover nog niks gehoord bij de manege bij mij in de buurt.
Marusch schreef:Femke16 schreef:ja, ze mogen er idd wel in staan.maar, bij maneges waar dit dus gebeurt krijgt de manege geen veiligheids ... iets wat dus voor een mindere naam zorgt. Daarom verandert het hopenlijk ook snel. Jammer genoeg heb ik daarover nog niks gehoord bij de manege bij mij in de buurt.
Sorry maar dit klopt niet helemaal. Onze manege heeft ook stands en toch hebben wij een veiligheidscertificaat..

Trouwens er zijn wel boxen, misschien moeten ze wat minder paarden nemen en dan stands ombouwen tot boxen. Hollandsche manege heeft/had toch ook 4 sterren?