Vorig jaar augustus heb ik voor mijn verjaardag leren laarzen van mn ouders gekregen. Op maat gemaakt, van het merk Lipica.
Toen heb ik er een aantal keren mee thuis gelopen en ook mee gereden, maar door blessure pony en zelf in de lappenmand heb ik ze heel lang niet gebruikt.
Nu ben ik de afgelopen 3 dagen weer bezig met inlopen, maar het is echt een hel! Mn grote teen ligt open en mn hielen zijn het ergst, echt grote open blaren!
Nu zie ik er een beetje tegenop hoe ik dat nou verder moet doen..Want ja ik moet ze toch inlopen en ik lees overal dat je even moet doorbijten, maar hoe kom ik in hemelsnaam in mn laarzen met open blaren, zonder zoveel pijn.
Ik ben bang dat als ik ze nou weer laat staan totdat mn blaren over zijn (en dat kan best een tijdje duren volgens mij) dat ik dan weer van voren af aan kan beginnen en zo niet verder kom.
Wie heeft dé tip?
Ik heb al met blarenpleisters (van die gel dingen) en daarover een dot wc papier met sokken erover en plastic pedaalemmers zakken geprobeerd, maar ik kwam vanavond dus thuis met open blaren
Het zijn overigens laarzen met veters voor en een rits aan de achterkant. De rits loopt niet helemaal tot onder door maar tot zo'n 5 cm boven mijn hiel.
Gr karin