Ik zat gisteren animal planet te kijken, en daar hadden ze bij zo'n dierenbeschermingsprogramma iets ook een paard opgevangen.
De man ging het paard rijden om te kijken of het dier geschikt was voor herplaatsing, maar het paard bokte en schudde met z'n hoofd enzo.
Die man zei toen dus dat hij steigerde vanuit zijn schouder ofzo, en zo gevoelig was op het bit omdat hij geen druk achter zijn oren accepteerde. Dus die man stapt zo af, en pakt het voorbeen van het paard, om deze even een paar keer op te tillen en even te bewegen enzo.
Ook pakte hij het hoofd van dat paard vast, om deze even een paar keer heen en weer te halen.
Hij zei dat 'ie dat deed om spanning weg te nemen ofzo.
Het zag er echt heel vaag uit, maar toen die man weer op het paard stapte was er ook echt niks meer aan de hand
Later ging er ook een meisje op, en ook daarbij was het paard gewoon braaf.Weet iemand hier eigenlijk meer vanaf? Ik vond het er echt heel gaaf uit zien, en het werkte ook echt. Omdat je bij zo'n kort stukje erg weinig over de achtergrond enzo weet, was ik gewoon erg benieuwd naar meer informatie.
even voor de duidelijkheid, nu niet denken dat ik zelf aan mn pony ga lopen trekken en slepen omdat ik denk dat het dan nut gaat hebben, gewoon omdat ik het wel apart vond om te zien en graag meer wil weten hierover.

) even langskomt, maar dit was gewoon even één tel pootjes strekken en even zorgen dat hij aan de bovenkant van het hoofd van het paard mocht komen en het was gewoon over