[PG], Unicorn 7-jarige koffievos merrie KWPN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UNIQUA4

[PG], Unicorn 7-jarige koffievos merrie KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 10:23

Ik ben op zoek naar mijn oude paardje die ik eind vorig jaar heb verkocht aan een meisje uit de buurt van Enschede. Achteraf bleek zij een handelaar te zijn en mijn paard te hebben gekocht puur voor de handel.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het met haar gaat en hoop dat iemand haar kent of dat ze bij jou staat. Haar naam is Unicorn en ze is een KWPN paard. Haar vader is de KWPN hengst Ojasper, haar moeder is de merrie Dainava, zij is ook KWPN geregistreerd, maar komt oorspronkelijk uit Letland. Ze heeft een witte bles, 3 witte benen en een witte vlek onder op haar buik. Ze heeft een donkere voskleur met vrij donkere manen. Ze is heel erg lief in de omgang, maar als ze alleen buiten rijd kan ze nog wel eens ondeugend zijn. Ze springt super en zal een ruiter niet gauw in de steek laten. Er is mij verteld dat ze naar een meisje van een jaar of 13/14 is gegaan in de buurt van Zwolle. Mocht je haar van de foto's herkennen dan heel erg graag bericht terug. Ik heb deze merrie zelf gefokt en ben gewoon heel erg benieuwd hoe het met haar gaat. Haar stokmaat is 1.68 hoog.

De onderstaande foto is gemaakt tijdens haar stamboekkeuring. Ze was toen nog heel jong, dus haar achterhand etc is nog niet zo ontwikkeld als een paar jaar later.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-07-08 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [b][/b] code verwijderd, graag berichten in gewoon lettertype schrijven.

Manon2

Re: [PG], Unicorn 7-jarige koffievos merrie KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 20:46

Toen je jouw paard hebt verkocht aan die mensen, heb je van hun geen telefoonnummer of email adres meer? Die kunnen jou toch vertellen waar ze precies is heen gegaan?

Succes met zoektocht. Lijkt me moeilijk om je paard weer te zoeken zonder een aanknopingspunt te hebben.

UNIQUA4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 14:25

Dat meisje heb ik er wel naar gevraagd, maar zij zei dat ze dat telefoonnummer kwijt was geraakt, heb haar wel gevraagd dat als de mensen haar bellen of ze dan wil vragen naar hun telefoonnummer. Kwpn en knhs ook al gebeld, maar ze hebben de gegevens nog niet overgeschreven, ik sta eigenlijk nog steeds als fokker vermeld en ook nog als eigenaar.

Manon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:54

Dan is het paard ook nog niet op concours uitgebracht..
Maar officieel staat ze dus gewoon nog op je naam, officieel is ze dus nog steeds van jou!

Ik hoop voor je dat je haar terug kan vinden. Misschien moet je op Marktplaats ook een advertentie plaatsen. Wil je haar terugkopen?

Ik wens je succes Knipoog

UNIQUA4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 18:34

Nee, ik hoop alleen dat ze een goed tehuis heeft gekregen. Vanwege tijdsgebrek ( 2 kids en drukke baan ) schoot het rijden er bij mij gewoon teveel in, maar een paardje wat je zelf ter wereld hebt gebracht en waarvan je de moeder ook al een paar jaar hebt gehad is toch wel de reden dat ik graag wil weten hoe het met haar gaat. Marktplaats kan ik inderdaad nog proberen, maar ik had gehoopt dat via Bokt meer mensen zouden kijken. Ik blijf het gewoon proberen.