Graag hoor ik van de ervaringsdeskundigen
hoe zij, door de zwangerschap zeg maar, zijn heen gereden!NB weet niet of dit bij het juiste forum staat!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe zij, door de zwangerschap zeg maar, zijn heen gereden!

MarloesRixt schreef:Toch lijkt het mij behoorlijk 'eng'. Je paard zal maar schrikken, een vreemde sprong maken, en jij valt. Stel dat er wat met het kindje gebeurd? Dat vergeef je jezelf toch niet?
.
.
.
. sympie schreef:Maar je rugspieren worden toch minder? En dat daardoor het gevaarlijker wordt als je valt om je rug te breken omdat je rugspieren de schokken niet meer kunnen opvangen? Of ben ik nu helemaal mis op?
capraibex70 schreef:Het feit dat het dus mogelijk is om te rijden tijdens de zwangerschap maakt mij erg blij! Minimaal 9 maanden niet te paard gaat zou mij, denk ik, erg zwaar vallen.
capraibex70 schreef:Nu ja, feit is dat onze fokmerries in het zelfde schuitje zitten als ik dan... kunnen we samen rustig aan doen met onze dikke buiken!
een mooie gezonde zoon
of wordt het toch een natuurlijk dekking
? Het lijkt me zo'n mooi beeld, dikke deerne op dikke merrie!
al dat ik gewoon door kon rijden als ik al langer paard gereden had. Springen raadde hij af ivm het risico van vallen. Verder zei hij met een vrolijke grijns: "Je merkt vanzelf wanneer het niet meer fijn is."