Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Ja, hoor, is prima te doen. Als je het goed wil doen ben je wel iets meer dan 4 uur bezig.
Als je vloer en wanden vervangt, kijk dan gelijk alles even na. Als je trailer uit elkaar ligt kun je er veel gemakkelijker bij. Elektrische installatie is zo'n voorbeeld van ellende.
smit_ilse schreef:ikke schreef:Ja, hoor, is prima te doen. Als je het goed wil doen ben je wel iets meer dan 4 uur bezig.
Als je vloer en wanden vervangt, kijk dan gelijk alles even na. Als je trailer uit elkaar ligt kun je er veel gemakkelijker bij. Elektrische installatie is zo'n voorbeeld van ellende.
Die van ons is ook goed hoor en rond de 4 uur zat hij erin. Waren dan wel met meerdere personen.
smit_ilse schreef:waarom zou ik verf op mijn bodem willen hebben?
ikke schreef:smit_ilse schreef:waarom zou ik verf op mijn bodem willen hebben?
Nou, om niet over drie - vier een nieuwe bodem te leggen.
smit_ilse schreef:ikke schreef:Nou, om niet over drie - vier een nieuwe bodem te leggen.
Ik heb nog geen enkele bodem geverfd gezien in al die jaren. Maar als je je bodem wilt verven is je eigen keuze. De keuze is aan de ts wat ze wilt.
cissy schreef:maar ikke bedoelt misschien de onderkant? als er in de trailer een gietvloer ligt wordt het lastig schilderen en de vloer hecht niet denk ik....
cissy schreef:maar hoe wil je dan die gietvloer laten hechten?
WilcoL schreef:Iedereen heeft het wel over wel of niet verven en dat vervangen binnen een dag kan, maar waarmee vervang je de bodem het best. Een bepaalde plaat (betonplex 24mm met of zonder antislip, uit 1 stuk of met een naad?), hardhouten planken (welke afmetingen en soort). En heeft iemand een goed adres waar je dit kunt bestellen?
WilcoL schreef:Iedereen heeft het wel over wel of niet verven en dat vervangen binnen een dag kan, maar waarmee vervang je de bodem het best. Een bepaalde plaat (betonplex 24mm met of zonder antislip, uit 1 stuk of met een naad?), hardhouten planken (welke afmetingen en soort). En heeft iemand een goed adres waar je dit kunt bestellen?