Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

khirshanta schreef:lijkt mij een redelijke prijs... exceem doet natuurlijk wel wat af, maar je kunt zelf het beste inschatten in hoe licht het is.
Persoonlijk vind ik het natuurlijk ook hoeveel je de pony zelf waard vindt
Bedenk je echter ook, als je nog groeit, hoe lang je met hem/haar zou kunnen rijden?
Als het zo is als jij zegt, redelijke prijs...
bonzwa schreef:Mag ikvragen waar je deze pony leased? Ik zoek voor een meisje van 11 een pony en ze wil er misschien ook 1 leasen om daarna eventueel te kopen.
flyfly schreef:Ik wil niet vervelend doen maar ik vind € 3500,00 veel te veel geld voor een pony die 7 jaar is en nog niets heeft gepresteerd. Daarbij heeft ze ook nog last van exceem. D-pony's zijn wel duur ,maar dit vind ik gewoon proberen, hij weet dat je gek bent met de pony.
flyfly schreef:Ik ben het met Aslo eens. Dat is wel een redelijke prijs.
Ik lees net dat je al 21 jaar bent en met een pony bij de paarden wilt starten. Ik neem aan dressuur.Waarom koop je niet gewoon een klein paard??Ik wil je niet ontmoedigen maar een pony zien ze niet graag in de dressuurring tussen al die grote paarden tegenwoordig of je moet wel de sterren van de hemel rijden. Krijg nu vast een heleboel commentaar maar het is nu eenmaal niet anders
. Ik wil dressuur gaan starten. Maar het is niet zo dat dat het belagrijkste is. Recreatief rijden zullen we meer doen. Ik zie veel paarden hier op bokt... en als ik sommige paarden zie lopen dat vind ik dat mijn pony nog beter kan lopen.
)