Ik ging rustig aan warmrijden. Kasmier was heel erg irri en pruttelig bezig. Been, wat is dat? Bochtjes, wat is dat? Grrr....

Op een gegeven moment was hij 't niet eens met mijn beendruk en sprong boos aan in galop, ik heb nog nooit zo lekker gezeten, maar ik kreeg hem bijna niet meer terug. Kasmier was de hele tijd sterk en tsja, gewoon etterig.
M'n proef was gewoon k*t. Vond ik dan, men vond dat 't op zich meeviel, maar ik heb er nog nooit zo beroerd op gezeten volgens mij. Hij was supersterk, kreeg 'em bijna niet uit de galop, moest hem op de E-B-E en de B-E-B grote volte bijna omtrekken om de grootte van de volte nog enigzins normaal te houden. Halsstrekken heb ik laten zitten, want hij werd rennerig. Gebroken lijn was beroerd, hij versnelde de eerste keer naar middendraf, meneer dacht dat het de diagonaal voor middendraf was denk ik... Hij was gewoon de hele proef alleen maar sterk, moest hem echt met hele flinke teugeldruk proberen terug te rijden, want zitten werkte echt voor geen meter... blegghhh...
Kortom ik was zo pissed! Maar ja hoe raar kan een jury uit de hoek komen? 156 punten

Ik had gewoon een 5 voor m'n halsstrekken, ik heb helemaal geen halsstrekken gedaan

Tsja, het blijft een vage jurysport....