Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb geen probleem met aan de kletter gaan (goddank, moest er nog eens bij komen
) maar die van mij staakt en doet pogingen door de omheining te springen als er alleen draad staat. Gelukkig nu al een eind minder maar hij probeert nog wel eens. Losrijterreinen met een echte omheining en wedstrijdringen met hekjes zijn dus een pre. Ik vrees dat ik in een ring met bordjes momenteel zijwaarts zes ringen verderop kom kijken. Vandaar dus even navragen, dan weet ik hoe groot de kans is dat ik me tijdens het losrijden gelijk weer af laat melden bij de jury
. Wel een 2 omdat hij in de volte 15 meter in galop rechtsom ineens halverwege linksom schoot naar de andere kant van de bak, tralalalala

Ik heb in een keer drie glazen cola en een glas sinas naar binnen gewerkt 
En niet zeggen dat ze op Bokt zit, neeeeee
Urielle schreef:Heb ik jou gewoon gezien dan?
Zeg dan even iets volgend weekend![]()
Het was ook echt VEEL te heet, ik heb alles afgereden maar ook niet meer lang uitgestapt. Wrangler had er ook echt genoeg van en ik ookIk heb in een keer drie glazen cola en een glas sinas naar binnen gewerkt
EDIT: ik zie nu dat ik gewoon met jou gesproken hebEn niet zeggen dat ze op Bokt zit, neeeeee
maar uhh ik ken jou beter dan jij mij, ik heb vaak zat bij jou geschreven in de ring! 
En al helemaal niet dat jij ook nog eens bij mij geschreven had
Urielle schreef:Mocht ik je niet meer zien tussendoor: veel succes!
) !
Even mijn gevoel verifiëren.
En grappig dat ie een meter buiten de ring al ging staan grazen
Urielle schreef:Was leuk om je eens te zien rijden met HaffieEn grappig dat ie een meter buiten de ring al ging staan grazen