Of ga je er niet elke dag heen?
Ik was even benieuwd wat jullie elke dag bij en met je paard doen.
Dus, je komt aan en je gaat ...
En wat doen jullie precies onder het rijden? En ik welke volgorde? En hoelang trainen jullie ong. per dag?
Ik ga me namelijk best wel snel vervelen onder het rijden.

Ik rijd 5 tot 6 dagen in de week maar ben het grootste deel van de tijd bezig met tutten. Lekker poesten, wandelen etc. Zou er echt niet aan moeten denken om weer de volle avonden thuis te zitten
) naar buiten.
) ... daarna poetsen tot ze helemaal schoon is , van de sokjes helemaal wit, de manen netjes en de vacht glanzend. Daarna zadel op, gewoon dressuur. Ben nog bezig tot alles helemaal goed is. En heel af en toe neem ik een sprong. ;D dan heeeel lang uitstappen, en dan zadel eraf ernaast uitstappen met zweetdeken op. En daarna mag ze af en toe rollen. En dan poets ik haar weer helemaal schoon en dan mag ze de wei in.
. Kan geen dag zonder hem, eerlijk gezegd. De ene keer breng ik hem alleen een knuffel en ga even bij hem in de kudde zitten of we spelen wat in het land. De andere keer haal ik hem uit het land en gaan we tutten, wandelen, grondwerken (NH), werken aan de lange lijnen of bitloos rijden. Ik verveel me nooit met mijn paard, wissel alles lekker af. Daarbij hebben we ook regelmatig les.
wa amuseren ons wel