Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marije85 schreef:Ik zou zo wie zo terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het is idd niet normaal dat hij nu al stuk gaat. Misschien een fabrikage fout en krijg je een nieuwe mee ofzo.
echt heel raar. Maar hij zit zo lekker, dus ik koop gewoon een andere van global
heb er laatst ook 1tje gekocht alleen zonder leer marije85 schreef:Ik zou zo wie zo terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het is idd niet normaal dat hij nu al stuk gaat. Misschien een fabrikage fout en krijg je een nieuwe mee ofzo.
Heb dr nu toevallig een aan van Cavallo, en deze is ook nog steeds heel
Wel heel vreemd dat ie bij jou zo 'kapot' is. En idd gewoon er mee terug gaan ! angelaatjuh schreef:mijn global rijbroek is na 3 maanden aan 1 kant van het leer gaan scheuren, nu ben ik terug gegaan en word het vergoedecht heel raar. Maar hij zit zo lekker, dus ik koop gewoon een andere van global
heb er laatst ook 1tje gekocht alleen zonder leer
Kieffer schreef:angelaatjuh schreef:mijn global rijbroek is na 3 maanden aan 1 kant van het leer gaan scheuren, nu ben ik terug gegaan en word het vergoedecht heel raar. Maar hij zit zo lekker, dus ik koop gewoon een andere van global
heb er laatst ook 1tje gekocht alleen zonder leer
Toch niet raar dat het wordt vergoed? Ik vind dat juist normaal, een rijbroek hoort niet na 3 maanden al stuk te zijn.
. Na een week had ik hem terug.
Linsey_X schreef:Ick had een nieuwe NedHorse broek hijs ick mijn broek op,
stap ick op,, Scheur in mijn broek:(. Dus wij laten maken
stap ick die keer daarna weer op goed opgehesen. en KRAAK!!
weer een gat. Toen zijn we terug gegaan naar de winkel en heb
ick een neiuwe gekregen en die is nog heel dus was waarschijnelijk.
Een farbrieksfout..
Kieffer schreef:Haha, das ook een talent
). Terug gegaan naar d ewinkel, nieuwe gekregen, zonder bon trouwens. Daarna nog jarenlang plezier van gehad.
Ik zou er even mee terug gaan naar de winkel.