Rijbroek van 100 euro kapot!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Rijbroek van 100 euro kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 11:49

Een maandje terug hadden we een eurostar rijbroek gekocht, hele mooie en fijne rijbroek. Maar ineens zie ik een gat op mn knie terwijl ik 100% zeker weet dat ik nergens langs ben gegaan ofzo. Er zit nu een ladder in die we hebben gestopt maar door gaat. Wilde ik gisteren mn broek aandoen is mijn gulp kapot!!
Toch niet normaal zo'n dure broek die nu al zo kapot aan het gaan is?
Terwijl mijn Harry's Horse broek die ik inmiddels al ruim 1 jaar heb nog helemaal heel is en die 2x zo weinig koste.
Weet iemand nog een goed merk op HH na die dit niet heeft? Voor als we een nieuwe gaan kopen.

Pistasche

Re: Rijbroek van 100 euro kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:50

Pff, dat is wel heul erg balen zeg Scheve mond
Ik heb tot nu toe bijna alleen maar HH broeken omdat ik nog groei dus ga niet voor te dure broeken.
Heb ook een boss rijbroek, ook niet te duur en ook heel fijn.
Op vital horse vind je die veel.

Succes!

marije85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:52

Ik zou zo wie zo terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het is idd niet normaal dat hij nu al stuk gaat. Misschien een fabrikage fout en krijg je een nieuwe mee ofzo.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 11:53

marije85 schreef:
Ik zou zo wie zo terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het is idd niet normaal dat hij nu al stuk gaat. Misschien een fabrikage fout en krijg je een nieuwe mee ofzo.

Ja we gaan binnenkort ook even terug naar de winkel.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:56

mijn global rijbroek is na 3 maanden aan 1 kant van het leer gaan scheuren, nu ben ik terug gegaan en word het vergoed Lachen echt heel raar. Maar hij zit zo lekker, dus ik koop gewoon een andere van global Vork heb er laatst ook 1tje gekocht alleen zonder leer

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:58

marije85 schreef:

Zou ik ook doen, want na 1 maand mag zo'n dure broek echt niet kapot gaan!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:01

Heb er een van Red Horse ofzo vind errug lekker zitten en maar 40 euro

Nothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:02

Ik heb dr een van Eurostar en die is na 1.5 jaar nog heel Lachen Heb dr nu toevallig een aan van Cavallo, en deze is ook nog steeds heel Vingers aflikken

Eigenlijk heb ik altijd Eurostar of Cavallo, maar dit omdat ze mij goed bevallen Lachen Wel heel vreemd dat ie bij jou zo 'kapot' is. En idd gewoon er mee terug gaan !

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:13

angelaatjuh schreef:
mijn global rijbroek is na 3 maanden aan 1 kant van het leer gaan scheuren, nu ben ik terug gegaan en word het vergoed Lachen echt heel raar. Maar hij zit zo lekker, dus ik koop gewoon een andere van global Vork heb er laatst ook 1tje gekocht alleen zonder leer

Toch niet raar dat het wordt vergoed? Ik vind dat juist normaal, een rijbroek hoort niet na 3 maanden al stuk te zijn.

Ts, ik zou wel even naar de winkel gaan maar ik weet niet of je een nieuwe broek kan krijgen. Een kapotte rits laten ze meestal wel kosteloos maken, maar een gat op de knie niet. Ik zeg niet dat het niet waar is wat je zegt, maar bekijk het vanuit de winkel, iedereen kan wel vallen met een nieuwe rijbroek aan en een gat op de knie krijgen. Hoe bewijs je dat het gat zomaar is ontstaan? Als ze voor al die gevallen nieuwe broeken moeten geven is het een kostbaar handeltje. Gaten ontstaan niet zomaar...
Toch zou ik jouw verhaal even aan ze voorleggen, wie weet kunnen ze met de fabrikant wat regelen, ik hoop het voor je Lachen

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:22

Kieffer schreef:
angelaatjuh schreef:

Toch niet raar dat het wordt vergoed? Ik vind dat juist normaal, een rijbroek hoort niet na 3 maanden al stuk te zijn.

Ik bedoelde dat het raar was dat ie stuk was gegaan na 3 maanden, maar ik gooi altijd alles door elkaar wat tekst betreft Huilen van het lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:35

Haha, das ook een talent Knipoog

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:37

Gewoon even teruggaan. Ik had ook een dure rijbroek die na een of twee weken al heel erg versleten was. Ik had de bon niet emer maar ze hebben het opgezocht en hem opgestuurd om te repareren. Ik dacht dat dat er niet mooi uit zou zien, maar ik zag er helemaal niks van! Of het was gewoon stiekem een nieuwe Lachen. Na een week had ik hem terug.

Mijn andere goedkope eurostar rijbroeken zijn altijd heel en mooi gebleven... Ik heb er nu een al 2 jaar ofzo en die ziet er mooier uit dan mijn nieuwere en duurdere broeken.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:46

Ik geef zelf best veel geld uit voor een nieuwe rijbroek (heb alleen maar kentucky), maar ik rij ook best veel, dan is dat wel handig. Gelukkig nog nooit gehad dat ie kapot is gegaan. In jou geval zou ik zeker terug gaan naar de zaak. Tis namelijk echt niet normaal dat een rijbroek, die best wat heeft gekost zo snel kapot gaat. Het lijkt mij meer dan normaal dat ie op kosten van de zaak gerepareerd word of dat je een nieuwe krijgt. Veel succes ermee.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:21

Ick had een nieuwe NedHorse broek hijs ick mijn broek op,
stap ick op,, Scheur in mijn broek:(. Dus wij laten maken
stap ick die keer daarna weer op goed opgehesen. en KRAAK!!
weer een gat. Toen zijn we terug gegaan naar de winkel en heb
ick een neiuwe gekregen en die is nog heel dus was waarschijnelijk.
Een farbrieksfout..

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:23

ik ben heel tevreden over eurostar... heb er nu een dik een jaar niks mee aan de hand... en nu 2maandjes ofzo ook een, is ook nog helemaal heel... ik he verder geen andere merken, vroeger altijd global was ik ook erg tevreden over.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:24

Kassabon opzoeken en teruggaan, vermoedelijk krijg je gewoon een nieuwe broek van de winkel waar je hem aangeschaft hebt.

Pingui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:33

Ik zou idd zeker terug gaan naar de winkel, dit hoort niet.

Ik heb zelf 6 jaar lang een goedkope merkloze rijbroek gehad, die alleen wat slijtage had door mijn chaps, maar zelf nog helemaal heel was.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:35

had ik ook had een broek van 80,- gekocht was na 3 weken al kapot, toen zijn we terug gegaan naar de winkel en hebben ze een nieuwe op laten sturen. Die nu ook al helemaal kapot is

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:07

Linsey_X schreef:
Ick had een nieuwe NedHorse broek hijs ick mijn broek op,
stap ick op,, Scheur in mijn broek:(. Dus wij laten maken
stap ick die keer daarna weer op goed opgehesen. en KRAAK!!
weer een gat. Toen zijn we terug gegaan naar de winkel en heb
ick een neiuwe gekregen en die is nog heel dus was waarschijnelijk.
Een farbrieksfout..

Het is in de nieuwe spelling gewoon "ik" ipv "ick"

Msn taal bewaar je maar voor op msn.

Ts, mocht de winkel lastig doen kun je natuurlijk ook altijd even bellen naar de fabrikant, die willen er wel eens anders over denken dan het personeel in de shop Lachen

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:10

Kieffer schreef:
Haha, das ook een talent Knipoog

vind ik ook Huilen van het lachen

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:11

ik heb het ook een keer met een eurostar broek gehad dat de naden allemaal loslieten en knapten (nee hij paste echt! Clown ). Terug gegaan naar d ewinkel, nieuwe gekregen, zonder bon trouwens. Daarna nog jarenlang plezier van gehad. Lachen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:43

Idd mee terug gaan. Ik heb hier een eurostarbroek van 6 jaar oud met zitvlak en ziet er nog als nieuw uit. Er is veel mee gereden. Dus lang horen ze zeker mee te gaan (al zal het ook wel van het model af hangen) maar jou broek is wel heel snel kapot Clown

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:45

ik heb alleen maar eurostar met leren zitvlakken heb nooit problemen mee gehad,, ja 1 keer dat hij scheurde maar die rijbroek had ik 2,5 jaar ofzo

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:55

Ik heb 9 jaar geleden!! een eurostarbroek gekocht van toen 300 gulden, hij is afgelopen lente gesneuveld. Dus dat zegt mij genoeg van de eurostar kwaliteit.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:24

Nou dat is wel heel erg balen zeg Scheve mond Ik zou er even mee terug gaan naar de winkel.