Informatie over het paard:
Geslacht: ruin
Kleur: Vos
Leeftijd: Volgens mij moet hij nu, volgens het paspoort, 15 zijn
Aftekeningen: Alleen een bles
Naam paspoort: Nick
Hij kan vreselijk stout zijn tijdens het rijden. Kop tussen de voorbenen en flink bokken.
De reden van verkoop:
Ik had hem gekocht om na een blessure zelf weer het rijden rustig op te pakken.
Na een jaartje werd ik zelf weer heel fanatiek, maar hij kon het werk niet aan. Omdat ik dat ook niet leuk voor hem vond heb ik besloten hem te verkopen.
Zoals gezegd wist hij zich bij de nieuwe eigenaren niet zo netjes te gedragen. Ik heb hem daar zelf nog twee keer gereden en toen was er niets aan de hand, maar ik had ook wel een super klik met hem.
Ik heb ontzettend veel spijt van de verkoop en mis hem verschrikkelijk. Heb al meerdere pogingen ondernomen om hem te vinden, maar tot nu toe helaas nog zonder resultaat.
Ik hoop dat hij het ergens super naar zijn zin heeft, maar wellicht staat hij nu ook wel weer ergens te koop.. In dat geval wil ik hem heel graag terug.
Alle beetjes helpen en alle informatie is welkom.
Morgen zal ik foto's plaatsen (als het lukt, ben niet heel handig)

Ik ga echt mijn best doen om ze erop te zetten, hoop dat het me lukt!
Ja, heb wel een naam en een nummer, maar wordt niet op gereageerd en ook niet op emails.
Ik ga er dus ook eigenlijk vanuit dat hij daar ook niet meer is.
Moderatoropmerking:
Ik heb een berg offtopic berichten verwijderd. Lees de regels van dit forum nog eens heel goed door [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* reageren is alleen toegestaan als je info hebt voor de TS, verdere mededelingen/gesprekken kunnen via de pb.
Hierbij dan de foto's:

Alvast bedankt voor de reacties!!!
Ik zie net dat de foto's niet in het scherm verschijnen en als je op de link klikt dan krijg je hele kleine plaatjes...
Mocht iemand grotere foto's willen dan stuur ik ze wel via PB.
Hij heeft trouwens ook geen papieren, wel een paspoort!