zag het namelijk op de we3dstrijdkalender staan maar heb dus echt toaal geen idee wat het is
misschien dat jullie met dat zouden willen uitleggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnkeVivaldi schreef:Kringkampioenschappen zijn om je te plaatsen voor de regionale kampioenschappen, zoals in overijssel de Overijsselse Kampioenschappen.
Ook kun je in de categorie de naam 'Kringkampioen' krijgen door als hoogste te eindigen in joun categorie.
ellen82 schreef:Ben je nu niet in de war met de verenigingskampioenschappen? Die zijn nl de week voor de regiokampioenschappen. Dit is wel iets anders dan de kringkampioenschappen, die zie ik nl alleen voor Noord-Limburg staan op 27 en 28 september.
SuperSonny schreef:l1 is bij mijn weten geen hippiade het begint pas bij L2, jammer he
Jammer voor de B en de L1
ninz schreef:ellen82 schreef:Ben je nu niet in de war met de verenigingskampioenschappen? Die zijn nl de week voor de regiokampioenschappen. Dit is wel iets anders dan de kringkampioenschappen, die zie ik nl alleen voor Noord-Limburg staan op 27 en 28 september.
jaa nu zie ik het ook schaam schaam schaam![]()
![]()
![]()
![]()
maar wat zijn de vereniginskampioenschappen dan