De rest van de route was trouwens niet veel soeps (doldersumseveld). Ik had een paardenroute verwacht, maar moest gewoon in de berm en de auto's vlogen langs).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pingui schreef:Ik zou ook echt nooit, maar dan ook echt nooit, een veerooster overgaan met een paard.
Ik vind het zelf altijd al doodeng als ik er overheen loop, laat staan met een paard.
Maar miss dat er nieuwe roosters zijn hoor. Geen idee. Koeien hebben natuurlijk wel iets kleinere hoeven dan paarden. (Toch? Dacht ik.)
Edit; spelling

anneliesdj schreef:Das gewoon een kwestie van uitkijken en handigheid krijgen.
Veeroosters kun je geen handigheid mee krijgen, of je moet eroverheen springen maar dat lijkt me nou ook niet bepaald veilig en handig.
xMariekee schreef:Bij mij achter de stal zijn ook een aantal wildroosters. Bij mij op stal rijden er heel veel mensen overheen en er is nog nooit wat gebeurd. De spijlen zitten zo dicht bij elkaar dat de hoeven van je paard er echt niet tussen kunnen komen.
Maar ik ga er toch niet overheen. Wat als zo'n spijl een keer breekt of weet ik veel wat.. ik vind het maar eng